פרננדש: "לא נעלבתי ממוריניו, מעדיף להסתכל על הצד החיובי"

ברונו פרננדש
ברונו פרננדש | Alex Livesey/Getty Images

קשר מנצ'סטר יונייטד התייחס בראיון על הביקורת של מנג'ר טוטנהאם, שטען כי הוא כובש רק בפנדלים: "כנראה שאני בועט עונשין מצוין. אבל צריך לזכור שדה בריינה הוא הקשר היחיד שאחראי ליותר גולים ממני"

(גודל טקסט)

ברונו פרננדש היה ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות במנצ'סטר יונייטד בשנים האחרונות. למרות שהגיע לאולד טראפורד מספורטינג ליסבון רק בחודש ינואר, הפורטוגלי נכנס לנבחרת העונה בפרמיירליג בזכות 8 שערים ו-7 בישולים ב-14 הופעות בלבד, שסייעו לשדים האדומים לשוב לליגת האלופות אחרי היעדרות של עונה.

עם כל זאת, מבקריו טוענים כי מספריו מעט משקרים. 75  אחוז משעריו של פרנדדש בכל המסגרות הגיעו מהנקודה הלבנה וככל הנראה העונה שלו הייתה מצטיירת באופן פחות זוהר אם יונייטד לא הייתה מקבלת כמות כה גבוהה של פנדלים. הקול הבולט הגיע דווקא מבן ארצו של הקשר ומאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו  שעקץ: "ברונו שיחק טוב מאוד, שיפר את יונייטד והוכח גם כבועט פנדלים נהדר, מהטובים בעולם, כי היו לו בערך 20 כאלה כדי להבקיע".

אמש (שלישי) פרננדש נשאל על כך בראיון ב'א בולה' במולדתו והקשר בחר שלא להתרגש מדבריו של מנג'ר טוטנהאם: "אני לא נעלב ממנו, אני מרגיש שאני בועט פנדלים טוב מאוד ולא יותר מזה. מכיוון שאני אדם חיובי מאוד, הדבר היחיד שאני לוקח מדבריו של מוריניו הוא שאני בועט עונשין מחונן".

פרנדדש המשיך והתייחס לביקורת הכללית נגדו: "אני שומע מה אנשים אומרים – 'הוא מבקיע רק בפנדלים' אבל לפני זמן קצר הסתכלתי על הסטטיסטיקה וראיתי שקווין דה בריינה הוא הקשר היחיד בפרמיירליג שמעורב ביותר שערים ממני, לכן קשה להתווכח עם המספרים".

ז'וזה מוריניו | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי