שחקנים בווטפורד התלוננו על התנהלותו של ולדימיר איביץ'

ולדימיר איביץ' | האתר הרשמי של ווטפורד

ימים ספורים לפני שעונת הצ'מפיונשיפ תצא לדרך, ב"דיילי מייל" דווח שהסרבי שהגיע לאנגליה ממכבי ת"א מתקשה בקבוצתו החדשה: "הם מדברים ביניהם על עתידו ותוהים כמה זמן הוא יחזיק בתפקיד"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב היחסים בין ולדימיר איביץ' לשחקנים ידעו עליות ומורדות לאורך השנתיים שלו בקריית שלום. להזכירכם, משבר גדול ביניהם נרשם בקריית שלום רק לפני כשנה, לאחר ההדחה מאירופה על ידי סודובה, אז המתיחות בין הצדדים הייתה בשיאה ואף נודע כי הסרבי לא מרוצה מהתרופפות המשמעת ובין השחקנים שנענשו היה דור מיכה שנקנס. הבוקר (שבת), לפי "דיילי מייל", גם בווטפורד התחיל איביץ' את הדרך ברגל שמאל.

"שחקני ווטפורד כבר מדברים ביניהם על עתידו של ולדימיר איביץ' ותוהים כמה זמן הוא יחזיק בתפקיד", נכתב בתחילת הדיווח. הסיבה נעוצה בכך שאיביץ' בן ה-43 מרוחק מאוד משחקניו החדשים, כמעט שלא צבר לעצמו נקודות זכות בסגל ומספר שחקנים אף התלוננו על התנהלותו וטענו כי התקשו להתרשם מאימוני תחילת העונה שהעביר.

למי שלא יודע, ווטפורד פיטרה 12 מאמנים בשמונה השנים האחרונות ולכן כבר עם מינויו של איביץ' התבדחו אוהדי הקבוצה על כך שגם הסרבי במוקדם או במאוחר ימצא את עצמו מחוץ למועדון, אולם ספק אם מישהו חשב שדווקא יהיו אלה השחקנים שיפנו נגד המאמן בסך הכל כשלושה שבועות אחרי שהחל לעבוד.

ולדימיר איביץ' | הטוויטר הרשמי של ווטפורד

עונת 2020/21 בצ'מפיונשיפ תצא לדרך ביום שישי והחבורה של איביץ', שלא הייתה בליגת המשנה בחמש השנים האחרונות, תזכה לארח את מידלסברו במשחק פתיחת העונה בממלכה. הפרמיירליג, כידוע, תצא לדרך בשבת.

עוד באותו נושא: ולדימיר איביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי