האברץ: "רוצה לזכות בתארים, צ'לסי בונה פרויקט גדול"

קאי האברץ | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

הרכש החדש והיקר ביותר בתולדות הבלוז סיפק ראיון ראשון ולא הנמיך ציפיות: "רוצה להשיג כמה שיותר. ללמפארד הייתה השפעה גדולה על ההחלטה שלי להגיע"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

כבר מספר חודשים ששמו של קאי האברץ נקשר לצ'לסי, ואתמול (שישי) העסקה הכי גדולה עד כה של הקיץ בכדורגל העולמי הפכה לרשמית, כשהכוכב הגרמני בן ה-21 חתם והוצג בקבוצה של פרנק למפארד. הבלוז שילמו על השחקן כ-90 מיליון ליש"ט (כולל בונוסים), והוא הפך לרכש היקר ביותר בתולדות המועדון.

היום התפנה האברץ להעניק ראיון לאתר הרשמי של צ'לסי, שבונה העונה סגל מרשים מאוד, צעיר ומבטיח, שללא ספק יהווה בסיס סופר איכותי לקראת השנים הקרובות. מלבד הגרמני, הקבוצה צירפה כידוע גם את חברו לנבחרת טימו ורנר, את חכים זייך הנפלא מאייאקס, טיאגו סילבה מפריז סן ז'רמן ובן צ'ילוול מלסטר.

"צ'לסי זה מועדון ענק ואני זוכר את כל השחקנים הגדולים ששיחקו כאן", אמר האברץ. "גם עכשיו יש לצ'לסי הרבה שחקנים גדולים ואני נרגש מאוד להגיע לכאן. זה צעד מאוד משמעותי עבורי. אתן את הכל ואעשה את הכי טוב שלי כדי לעזור לקבוצה".

קאי האברץ | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

השחקן שיתף כי אחת הסיבות שבחר להגיע היה למפארד: "הייתה לו השפעה גדולה על ההחלטה שלי כי מאוד אהבתי אותו כשהיה שחקן וצפיתי בו הרבה. אני חושב שאני יכול ללמוד ממנו הרבה עכשיו כשהוא המאמן שלי. הוא אדם צנוע וטוב ואני לא יכול לחכות כבר לשחק תחתיו. הוא היה שחקן מאוד התקפי, כמוני. הוא אהב לכבוש שערים וגם אני אוהב לכבוש שערים אז אני חושב שהוא יעזור לי המון בעמדה שאני משחק בה ובדברים שאני יכול לשפר".

הפרויקט שצ'לסי בונה: "זה מרגש. יש כאן הרבה שחקנים צעירים, ואני מכיר כמה מהם, כמו ורנר ואנטוניו רודיגר, שאני משחק איתם בנבחרת גרמניה והם חברים טובים שלי. אני חושב שזה מצוין עבורי. יש כאן גם המון שחקנים אנגלים צעירים וזה פרויקט גדול. אני מקווה שנגיע יחד להרבה הצלחות. אני רוצה להשיג כמה שיותר. הגעתי למדינה חדשה עם תרבות חדשה וזה אולי יהיה קשה בשבועיים-שלושה הראשונים. אני רוצה שנצליח בגדול ושנזכה בתארים. זו המטרה שלנו ואעשה את הכי טוב שלי כדי שנשיג את זה".

קאי האברץ, פרנק למפארד | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images
עוד באותו נושא: קאי האברץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי