Sport1 Banner

איביץ' גבר על מוריניו, 2:7 לליברפול נגד בלקפול

בשבת הבאה תצא הפרמיירליג לדרך והקבוצות הגדולות המשיכו בהכנות. אקס מכבי ת"א השיג 1:2 יוקרתי על טוטנהאם. האלופה, עם הגנה מאולתרת, מחקה פיגור 2:0 עם מחצית שנייה אדירה. ארסנל נכנעה 3:2 לווילה

(גודל טקסט)

בשבת הבאה יחזרו הליגות הגדולות באירופה והקבוצות, במקביל למשחקי הנבחרות שנערכים בימים האחרונים, ממשיכות בהכנות לקראת עונת 2020/21. ליברפול האלופה פתחה נורא אך הפגינה אופי כשחזרה מ-2:0 ל-2:7 נגד בלקפול במחצית שנייה אדירה . ולדימיר איביץ' פגש את ז'וזה מוריניו והשיג 1:2 יוקרתי. ב-21:45 תפגוש מילאן את מונזה למשחק הכנה שני שלה.

ליברפול – בלקפול 2:7

האלופה ליברפול, שנכנעה בשבת שעברה לארסנל במגן הקהילה, קיימה משחק הכנה שלישי ואחרון כשפגשה את בלקפול מהליגה השלישית. הקבוצה של יורגן קלופ שיחקה בהרכב חזק שלה למעט רביעיית הההגנה, ופתחה עם שלישיית החוד המוכרת – מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה. גם מינאמינו פתח בהרכב והיה לא רע בכלל. כצפוי, ללא שחקני ההגנה הבכירים, ליברפול סבלה מצרות צרורות וספגה.

סי. ג'י המילטון חטף כדור מהמגן הצעיר בילי קומטיו בן ה-17, דהר עד לשער ובעט כדור שטוח לרשת של אליסון וקבע 0:1. בדקה ה-32 בלקפול הכפיל את היתרון בפנדל מדויק של ג'רי ייטס, אבל ג'ואל מאטיפ צימק בדקה ה-41 בנגיחה חזקה אחרי כדור חופשי של ג'יימס מילנר.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1008065

השער נתן הרבה כוחות לליברפול שהשתלטה על המשחק במחצית השנייה. תוך שלוש דקות הקבוצה של קלופ הפכה את הפיגור ל-2:3. בדקה ה-52 הגיע השוויון: אי הבנה בהגנת בלקפול, אחד משחקני ההגנה בעט על מאנה, השוער הדף, החלוץ נגח למשקוף ובהמשך את הריבאונד לרשת. בהמשך, מינאמינו בעט חזק לעבר השער ורוברטו פירמינו דחק עם העקב.

ליברפול נותרה רעבה. המחליף בן ה-17, הארווי אליוט, הבקיע את השער הרביעי בדקה ה-70. מייד לאחר מכן הבקיע מינאמינו שער קל אחרי בישול יפה של פירמינו שהטעה שחקן הגנה ופירגן. מוחמד סלאח אמנם לא הבקיע אבל בישל למחליף דיבוק אוריגי לו נותר לדחוק רק מול שער ריק בדקה ה-86. גם ואן דן ברג הצעיר הספיק להשתתף בחגיגה כשכבש שער קל בדקה ה-89.

סי. ג'י המילטון כובש נגד ליברפול | John Powell/Liverpool FC via Getty Images
רוברטו פירמינו | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

ווטפורד – טוטנהאם 1:2

טוטנהאם של ז'וזה מוריניו שניצחה בכל שלושת משחקי הידידות הקודמים, פגשה את ווטפורד של ולדימיר איביץ' בפרמיירה אחרונה לפני מחזור הפתיחה בשבת הבאה נגד העולה החדשה מידלסברו. התרנגולים שחסרו כמובן את הארי קיין והוגו לוריס שעם נבחרותיהם, הופתעו על ידי אקס מכבי תל אביב.

הקשר דומינגוס קינה הבקיע ראשון בדקה ה-20 בבעיטה ממרחק כאשר ג'ו הארט הגיב לא מספיק טוב ורגע לפני ההפסקה (דקה 41) החלוץ אנדרה גריי הכפיל מהנקודה הלבנה. גם עם לוקאס מורה, סון (ענד את סרט הקפטן) ודה עלי, הספרדס לא הרשימו. בדקה ה-79 הספרס צימקו בזכות שער של סון בפנדל

ארסנל – אסטון וילה 3:2

שבוע לאחר הניצחון על ליברפול, ארסנל של מיקל ארטטה הפסידה 3:2 לאסטון וילה באצטדיון האימרויות. פייר-אמריק אובמיאנג כבש צמד והשווה פעמיים, אחד מהנקודה הלבנה. דוגלאס לואיס פתח את רצף ההבקעות עבור האורחת, וג'אקוב ראמזי כבש צמד. מסוט אוזיל שותף במשחק וכך גם דני סבאיוס שהושאל שוב מריאל מדריד ושחקן הרכש וויליאן.

ווילאן | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

תוצאות נוספות
אייאקס – אוגסבורג (0:1)
אברטון – פרסטון (0:2) – לצפייה בתקציר לחצו כאן

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי