בווטפורד טענו: השחקנים מאחורי איביץ', מדובר בדיווח שקרי

ולדימיר איביץ' | האתר הרשמי של ווטפורד

בעיתון המקומי "Watford Observer" ציטטו גורמים מחדר ההלבשה של הצרעות והסבירו שהשחקנים עומדים מאחורי הבוס החדש שלהם, דלה-בשירו החמיא לסרבי: "מאמן שיודע מה הוא רוצה מעצמו"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' עדיין לא הספיק לערוך הופעה רשמית כמאמן ווטפורד, אך ביום שבת האחרון דווח ב"דיילי מייל" כי שחקנים בקבוצה התלוננו על התנהלותו של הסרבי ו"הם מדברים ביניהם על עתידו ותוהים כמה זמן הוא יחזיק בתפקיד", אלא שהבוקר (שלישי) נטען בתקשורת המקומית בעיר כי מדובר בפייק ניוז.

על פי דיווח שפורסם ב"Watford Observer", עיתון מקומי בווטפורד, שם ציטטו מקורות בחדר ההלבשה, איביץ' זוכה לגיבוי מלא מהשחקנים, שטענו כי הכתבה ב"דיילי מייל" היא "שקר" וכי הם עומדים מאחורי הבוס החדש שלהם, שרשם הכנה די טובה עם שני ניצחונות כולל אחד יוקרתי על טוטנהאם של ז'וזה מוריניו.

בינתיים, הקשר טום דלה-בשירו, שהצטרף בקיץ שעבר ממנצ'סטר סיטי, שיבח את המאמן באופן פומבי: "הוא בחור טוב, מאמן שיורד לפרטים הכי קטנים, אחד שממש יודע מה הוא רוצה מעצמו ומהשחקנים. הוא מנסה להניע את השחקנים ולדבר אליהם. כולנו מוכנים לעבוד מאוד-מאוד קשה למען המטרה המשותפת שלנו".

ולדימיר איביץ' | האתר הרשמי של ווטפורד

"המטרה היא לחזור לפרמיירליג וכולנו צריכים לעבוד ביחד כדי להשיג את זה", אמר לאחרונה איביץ' עצמו בראיון לאתר הרשמי של ווטפורד. "זה בוודאות לא יהיה קל, אבל ניתן עם המקסימום ובעזרת האוהדים שלנו אני מאמין שנוכל לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו", הוסיף אקס מכבי ת"א.

כשנשאל על הלחץ הרב שיש בקבוצה, שפיטרה לא פחות מ-12 מאמנים בשמונה השנים האחרונות, איביץ' השיב: "אין לי בעיה עם לחץ, אני יכול להתמודד איתו. לא פשוט לחזור אחרי עונה אחת לפרמיירליג, הצ'מפיונשיפ היא ליגה קשה ויש הרבה דברים שנצטרך לשנות כמו את המנטליות שלנו".

על מערכת היחסים שלו עם השחקנים: "משמעת זה הדבר החשוב ביותר מביחנתי. זה משהו שהשחקנים חייבים לקבל, על המגרש ומחוצה לו. עלינו לעבוד כדי ליצור פה משמעת. אנחנו חייבים להיות ממוקדים בתפקיד שלנו, כל אחד והאחריות שלו. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי