מעל כולם: דה בריינה נבחר לשחקן העונה באנגליה של איגוד השחקנים

קווין דה בריינה. שחקן העונה שעברה | האתר הרשמי

הקשר הבלגי הפך לשחקן השלישי ברציפות שמקבל את הפרס האישי מקבוצה לא אלופה, בעקבות עונת שיא במנצ'סטר סיטי והשוואת שיא הבישולים של תיירי הנרי. בת'אני אינגלנד זכתה אצל הנשים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

קשר מנצ'סטר סיטי קווין דה בריינה, אמנם סיים עונה במנצ'סטר סיטי בצורה מאכזבת, לאחר שקבוצתו איבדה את תואר האליפות לליברפול והודחה בצורה משפילה על ידי ליון ברבע גמר ליגת האלופות, אך הוא יוכל להתנחם בכך שנבחר הערב (שלישי) בתואר שחקן השנה באנגליה של איגוד השחקנים.

למי שהספיק לשכוח, הקשר הבלגי בן ה-29 מיעט לשחק באליפות האחרונה של סיטי בעקבות סדרת פציעות, ממנה הוא חזר בגדול עם עונת שיא של 13 גולים והשוואת שיאו של תיירי הנרי בפרמיירליג עם 20 בישולים.

בעקבות הזכייה של הקשר הבלגי נמשכה מסורת מעט מוזרה בת שלוש שנים, בה שחקן מקבוצה לא אלופה שזוכה בתואר האישי, לפניו זכו צמד שחקני ליברפול וירג'יל ואן דייק ומוחמד סאלח שסיימו את העונה כמו הקשר במקום השני.

בנוסף לכך דה בריינה הפך לבלגי השני שזוכה בתואר, אחרי אדן הזאר שקיבל את הפרס לאחר האליפות האחרונה של ז'וזה מוריניו בצ'לסי בשנת 2015. בנשים אגב זכתה הקשרית של צ'לסי, בת'אני אינגלנד, גם היא בפעם הראשונה בקריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי