למרות הניצחון, איביץ' לא מרוצה: "צריכים להשתפר בהתקפה"

אקס מכבי ת"א, דיבר לאחר ניצחון הבכורה בווטפורד: "אני לא חושב שעבדנו בצורה נכונה, לצערי הספקתי לעשות בין 7-10 אימונים מלאים עם כל הסגל. למזלנו סוג המשחק התאים לנו"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב בשתי העונות האחרונות, ולדימיר איביץ', ערך אמש (שישי) בכורה מוצלחת על הקווים של קבוצתו החדשה ווטפורד, בזכות שער של קרייג קאטקארט ו-0:1 קטן על מידלסברו במחזור הפתיחה בצ'מפיונשיפ.

אך כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, קשה להשביע את רצונו של המנג'ר הסרבי ועל פי דבריו, יש הבדלים לא קטנים בין התוצאה לגבי ההופעה  על כר הדשא: "בתחילת המשחק היו המון כדורים ארוכים משני הצדדים והרבה כדורים נייחים", פתח איביץ' את דבריו: "אני מאמין שבסוג משחק כזה, היינו טובים יותר וכבשנו שער אחד מההזדמנות הראשונה הטובה שלנו".

בהמשך דיבר איביץ' על היכולת: "אני חייבים לשפר המון דברים במשחק שלנו, אני מאמין שלא עשינו את הדברים בהתקפה בצורה נכונה ולא שיחקנו טוב עם הכדור. יותר מדי דברים לא הלכו בכיוון הנכון, ואנחנו מכינים אותם.  זה היה המשחק הראשון ששיחקנו ועשינו בין שבעה לעשרה אימונים בלבד והיו כאלה שבאו אחרי תקופת הסגר ולצערי לא היה לי מספק זמן לעבוד איתם, אני מאמין שאנחנו מסוגלים להרבה יותר".

על השחקנים הבכירים שבדרך החוצה: "זה קשה, אבל זו לא העבודה שלי. אני צריך להמשיך לעזור לבחורים שמוכנים לשחק כאן ולתת 100 אחוז מהיכולת שלהם. מבחינתי מאוד חשוב לאמן עם קבוצת שחקנים שתהיה חיובית ושהם יהינו מהעבודה שלהם בווטפורד".

"עדיין צריכים להשתפר". שחקני ווטפורד | Leila Coker/MI News/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי