חאמס ואלאן עשויים לפתוח, מוריניו מחכה לאנצ'לוטי

טוטנהאם תפגוש את אברטון במחזור הפתיחה (ראשון, 18:30, ספורט1), האיטלקי מרוצה משחקני הרכש החדשים. הפורטוגלי הודה: "לפני כל תחילת עונה קיים חשש". וגם: האתגר של הטופיז והסטט' הנפלאה של קיין

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית יצאה לדרך היום (שבת), אולם המשחק המרתק במחזור הפתיחה ייערך מחר (ראשון) כאשר טוטנהאם תארח את אברטון, קרב בין שני מאמני על כמו ז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי ובין שתי קבוצות שרוצות לעשות עונה טובה יותר מזו שהסתיימה לה. במקביל, לסטר תתארח אצל ווסט ברומיץ'.

טוטנהאם – אברטון (18:30, שידור ישיר בספורט1)

אברטון סיימה רק במקום ה-12 אשתקד ויצאה למסע רכש נרחב הקיץ כשצירפה את אלאן, חאמס רודריגס ועבדולאייה דוקורה. שלושתם נמצאים בתמונת ההרכב לקראת המשחק: "כולם במצב טוב ואני שמח שאין להם בעיות. הם התאמנו כל השבוע ומוכנים לשחק. אני לא יודע אם הם מסוגלים לשחק 90 דקות והאם יתחילו בהרכב, אבל הם זמינים", אמר קרלו אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים.

עוד אמר: "אלאן ודוקורה התאמנו במדי הקבוצות שלהם לפניכן והם במצב טוב פיזית, כשחאמס מצמצים פערים איתנו והכל אפשרי". המאמן התייחס לקשר האחורי: "הוא יוסיף כוח ועוצמה למרכז המגרש שלנו. הוא קשר פנטסטי ושחקן שלם, מרחבה לרחבה. אין לנו שחקנים עם המאפיינים שלו".

על העונה החדשה: "התחושות שלי לפי כל עונות תמיד זהות. מגיעים שחקנים, הלחץ והרגשות גדלים, זה תמיד אותו דבר. יש משחקים קשים אבל אנחנו מוכנים להילחם. אנחנו רוצים קודם כל שהקבוצה תילחם עד הסוף בכל משחק. אני מקווה שנהיה תחרותיים העונה". רישאליסון ודומיניק קלברט-לווין שכבשו 13 שערי ליגה כל אחד, יפתחו בחוד. מנגד, הטופיז יחסרו את פביאן דלף. האורחת ניצחה רק פעם אחת במחזור הפתיחה בשבע השנים האחרונות.

אלאן
אלאן. גם הוא עשוי לשחק | האתר הרשמי של אברטון

הספרס הצליחו להשתחל לליגה האירופית כשהגיעו למקום השישי במחזור האחרון. טוטנהאם לא הפסידה ליריבתם הנוכחית כבר 15 משחקים, מאז דצמבר 2012, רקורד בלתי נתפס והם ישמחו לשמור עליו. הארי קיין, דלה עלי, סון ולוקאס מורה ירכיבו את הרביעייה הקדמית. לגבי הקפטן, הציין כי הוא מאוד אוהב לשחק נגד הטופיז. הוא כבש לא פחות מתשעה שערים נגד אברטון בעשרה משחקים.

מוריניו אמר: "אני מאוד שמח להתחיל עוד עונה. אנחנו מתגעגעים לאוהדים אבל כדורגל אמיתי פירושו לשחק על נקודות ולהרגיש את האדרנלין. אני חושב שלא משנה כמה ניסיון יש לך, תמיד יש חרדה מסוימת לפני הפתיחה. לוח המשחקים הוא אתגר גדול. כמובן שאני מתגעגעים לאוהדים והמצב מתסכל עבורם. אנחנו מאוד מחויבים. השחקנים יתנו הכל עבורם".

ז'וזה מוריניו, הארי קיין | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

הספרס ניצחו בחמישה מתשעת המשחקים לאחר חידוש הליגה ורשמו הפסד בודד, ועל כן המאמן אופטימי: "אני בהחלט מרגיש את זה. לצערי פגרת הנבחרות שברה את הדינמיקה, אבל כולם חזרו ללא פציעות וזה מצוין".

על אנצ'לוטי: "אני חבר שלו, אבל זו לא הסיבה שאני אומר שהוא מאמן פנטסטי. יש לי הרבה חברים בכדורגל ולא כולם מאמנים טובים. קרלו יודע שהקבוצה שלו התחזקה. הוא יודע מה הוא רוצה, הוא כבר אימן חלק מהשחקנים. המועדון חזק בעל שאיפות גדולות.

ווסט ברומיץ' – לסטר (16:00, שידור ישיר בספורט1)

לסטר סיימה את העונה בצורה מאכזבת כשניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים ופספסה את הכרטיס לליגת האלופות. הקבוצה של ברנדן רוג'רס רוצה לפתוח את העונה ברגל ימין ותסתמך כרגיל על ג'יימי וארדי, מלך שערי הליגה אשתקד, שחתם כזכור על חוזה חדש. ריקרדו פריירה, פיליפ בנקוביץ' וג'וני אוונס (מושעה) ייעדרו בזמן שג'יימס מדיסון, כריסטיאן פוקס ו-ווס מורגן בספק.

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי