שני בספורט2: הבכורה של ורנר והאברץ בפרמיירליג

צ'לסי אמנם תתייצב במחזור הפתיחה בברייטון ללא טיאגו סילבה, צ'ילוול וזייך, אך הכוכבים שהגיעו מהבונדסליגה יפתחו בהרכב של למפארד. עוד קודם לכן, וולבס תתארח אצל שפילד יונייטד בקרב מפתיעות העונה שעברה

(גודל טקסט)

המחזור הראשון בפרמיירליג יגיע לסיומו רק מחר (שני), כאשר צ'לסי המתחדשת, שרכשה שחקנים בקרוב ל-300 מיליון ליש"ט, תתארח אצל ברייטון, אולי המשחק המסקרן מכל במחזור הפתיחה. עוד קודם לכן, שפילד יונייטד, הפתעת העונה שעברה, תארח את וולבס. כידוע, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד זכו למנוחה אחרי משחקיהן בליגת האלופות ובליגה האירופית וישלימו בעתיד את המשחק החסר.

ברייטון – צ'לסי (החל מ-21:50 בספורט2)

אולי הקבוצה המעניינת ביותר באירופה פותחת עונה. אחרי שנה של איסור העברות ועונת בכורה די מוצלחת לפרנק למפארד על הקווים בסטמפורד ברידג', שהסתיימה עם העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, הפסד בגמר הגביע ומקום בליגת האלופות העונה, צ'לסי יצאה למסע רכש מטורף שצריך להשיב אותה למאבק האליפות בפרמיירליג.

אמנם חאקים זייך ובן צ'ילוול הפצועים ייעדרו, השוער אדוארד מנדי טרם השלים רשמית את מעברו לבלוז וגם טיאגו סילבה רק הצטרף לאימונים ולא ישחק, אבל בהופעת בכורה בצ'לסי צפויים לעלות קאי האברץ, הכוכב שהגיע תמורת 80 מיליון יורו מלברקוזן, וכן החלוץ טימו ורנר שנרכש מלייפציג תמורת 60 מיליון יורו.

קאי האברץ
קאי האברץ | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

בסוף השבוע אישר למפארד ששני כוכבים אחרים של הקבוצה, כריסטיאן פוליסיק והקפטן ססאר אספיליקווטה, שבו לאימונים, כשירים למשחק ונראה כי יפתחו בהרכב. קפה, השוער היקר בהיסטוריה, אמור לעלות ב-11, אולי למשחק ליגה אחרון העונה לאור הגעתו הצפויה של מנדי שיירכש מראן ב-30 מיליון יורו. מתאו קובצא'יץ' מורחק זכר לכרטיס אדום בגמר הגביע, כך שג'ורג'יניו צפוי לפתוח במרכז השדה לצד אנגולו קאנטה ומעליהם יהיו האברץ, קאלום הדסון אודוי ו-ורנר.

ברייטון, שאירחה את צ'לסי לפני שבועיים למשחק הכנה שהסתיים ב-1:1, אז למעשה כבש ורנר ראשונה במדי הבלוז, תעלה בהרכב לראשונה עם אדם ללאנה, הקשר שהגיע בהעברה חופשית מליברפול, וגם הבלם בן וואייט, שהרשים בעונת השאלה בלידס,יזכה לקרדיט במרכז ההגנה לצד לואיס דאנק.

כריסטיאן פוליסיק חוגג | Adam Davy/Pool via Getty Images

שפילד יונייטד – וולבס (החל מ-19:50 בספורט2)

הפתעת העונה שעברה, מי שהייתה העולה החדשה ורק ברגע האחרון נותרה מחוץ לאירופה, פוגשת את הזאבים שהיו חזק בקרב על ליגת האלופות ובמחזור הסיום מצאו את עצמם גם כן אפילו מחוץ למוקדמות הליגה האירופית.

וולבס תתייצב ללא מאט דוהרטי, המגן החדש של טוטנהאם שעזב לאחר עשור במועדון, ואת מקומו ייתכן שיתפוס הקשר אדאמה טראורה, שבעונה שעברה בהחלט פרץ לתודעה. בצד שמאל, בעקבות פציעתו של מגן נבחרת ספרד ג'וני שישוב רק בעוד מספר חודשים, אמור לפתוח הפורטוגלי הצעיר רובן וינאגרה, שבשבוע שעבר נטען כי עשוי להימכר לפורטו.

אוליבר נורווד, אדאמה טראורה | Rui Vieira/Pool via Getty Images

הקבוצה של נונו אספירו סנטו גם בצעה לא מעט רכישות בשבוע שעבר, אך המנג'ר רמז כי כל שחקני הרכש, ביניהם שחקן ההגנה פרננדו מרסאל ושחקני ההתקפה הצעירים ויטיניה ופביו סילבה, יישבו על הספסל. בחוד, כמובן, יוצב ראול חימנס המקסיקני ובמרכז השדה צפויים לשלוט ז'ואאו מוטיניו ורובן נבס.

באשר למארחת שפילד, בין הקורות יעלה ארון ראמסדייל שנרכש מבורנמות' לאור חזרתו של דין הנדרסון למנצ'סטר יונייטד, אך פרט לכך צפוי להמשיך ההרכב שהצליח בגדול בעונה שעברה. השחקן היחיד שנמצא בספק למפגש הוא הבלגי סנדר ברג, כך שג'ון לונדסטראם בתמונת ההרכב במרכז הקישור של כריס וויילדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי