למפארד הגן על האברץ, ורנר מרוצה מהבכורה בצ'לסי

הבלוז עברו בהצלחה את מחזור הפתיחה, הקשר ספג ביקורת על הופעתו: "יש לו המון אחריות על הכתפיים, אתם עוד תראו ממנו רגעי קסם", טען המנג'ר. החלוץ נפגע, אך צפוי להיות כשיר לליברפול. וגם: קפה שוב על המוקד

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בכורה למוצלחת לצ'לסי המתחדשת. הקבוצה של פרנק למפארד, שהשקיעה הקיץ מעל 200 מיליון ליש"ט על רכש ועוד היד נטויה, החלה את עונת 2020/21 עם 1:3 בברייטון במחזור הפתיחה בפרמיירליג, במשחק שבהחלט הראה עד כמה גדול הפוטנציאל השנה בבלוז.

עדיין ללא בן צ'ילוול, טיאגו סילבה וחאקים זייך, גם בלי כריסטיאן פוליסיק שלא שב לכשירות, עם ססאר אספיליקווטה על הספסל וקפה בשער עד שיצטרף רשמית אדוארד מנדי מראן, צ'לסי השיגה ניצחון משכנע במגרשם של השחפים וכעת עיני עולם הכדורגל נשואות כבר ליום ראשון, למפגש האדיר בסטמפורד ברידג' בין צ'לסי לליברפול.

קפה כאמור עדיין עמד בין הקורות וספג שער תשיעי ב-13 הבעיטות האחרונות לעברו, על אף שהיה זה ביצוע יפהפה מצד לאנרדו טרוסאר הבלגי, אבל במוקד היו קאי האברץ וטימו ורנר, הכוכבים החדשים שהגיעו מהבונדסליגה תמורת כ-100 מיליון יורו ו-60 מיליון יורו בהתאמה.

ורנר סחט פנדל ובהחלט השאיר טעם של עוד, בעוד האברץ, שרק בשבוע שעבר החל להתאמן עם הקבוצה, עוד נראה מחוץ לעניינים, בעיקר מצא את עצמו במרחק רב מרחבת היריבה וספג ביקורת בלונדון על הבכורה במדים הכחולים. לשבחים זכה המגן הצעיר ריס ג'יימס, שכבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג עם ביצוע אדיר שהשיב את צ'לסי ליתרון אחרי 98 שניות בלבד.

קאי האברץ
קאי האברץ | Richard Heathcote/Getty Images

על הבכורה של ורנר והאברץ אמר למפארד: "אהבתי את מה שראיתי מקאי. זה לא משחק בשביל לעלות אליו ובסיומו לומר שהיו לו 10 רגעים קסומים, אבל הוא הראה המון איכויות ורוגע. זה שחקן שיש לו המון לשאת על הכתפיים ועם הזמן אתם תראו עד כמה איכותי הוא. ורנר ספג מכה כשהוא סחט את הפנדל ואני חושב שהוא סובל מרגל עץ ויש לו מספיק זמן עכשיו (כדי להתאושש עד המשחק נגד ליברפול), עובדה שהוא השלים את 90 הדקות".

למפארד התייחס גם להופעתו של קפה ובניגוד לשלל הדיווחים, לא מיהר לבשר על הגעתו של מנדי בקרוב: "אני מרוצה מקפה, אני לא בטוח שהוא יכול היה לעשות יותר בשער שספגנו, אבל ראיתי שהוא בטוח בעצמו, הוא השוער שלנו ואני שמח שהוא איתנו. בזמן הקרוב אני לא צופה שינויים בסגל, אבל יש עוד כמה שבועות ויש לנו סגל גדול לנהל ולשמור עליו תחרותי".

גארי נוויל, שחקן העבר וכיום פרשן "סקיי", ביקר בפעם המי יודע כמה את קפה: "הוא סופג יותר מדי שערים מחוץ לרחבה – זה קרה לו בשנה שעברה וגם עכשיו במחזור הראשון. אם הם לא יצרפו שוער ברמה עולמית, הם לא יזכו בליגה. הוא עושה יותר מדי טעויות כרגע – לספוג 19 שערים מחוץ לרחבה זה אומר שלצרף אותו ב-70 מיליון ליש"ט הייתה טעות, זה סיפור עצוב".

פרנק למפארד, קפה
פרנק למפארד, קפה | RICHARD HEATHCOTE/POOL/AFP via Getty Images

ובחזרה ללמפארד. לקראת ליברפול והציפיות מצ'לסי לשוב למאבקי האליפות, אמר: "אנחנו בהחלט רוצים לסגור את הפער מליברפול – זאת מטרה מבחינתנו, אבל כרגע אנחנו מאחור ונצטרך לעשות זאת צעד אחר צעד, בתקווה שנעשה צעדים גדולים ונוכל להתחרות.

ורנר סיכם את הבכורה הדי מוצלחת מבחינתו: "הברך של השוער פגעה בי בעבירה שהובילה לפנדל וכאב לי לאורך המשחק, אבל אני שמח שניצחנו. לא אכפת לי כרגע מהכאבים, מה שחשוב הוא ששיחקנו טוב ושעזרתי לקבוצה לנצח עם הפנדל. הפרמיירליג זו ליגה קשוחה – בחיים לא שיחקתי נגד בלמים כאלה, כל כך גבוהים, גדולים וחזקים. נהניתי בבכורה שלי ואני מקווה להיות כשיר למשחק נגד ליברפול – אבל לקראת משחקים כאלה אתה תמיד כשיר".

View this post on Instagram

טימו ורנר התרשם 🙌🏼

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי