בפרמיירליג ממתינים: אוהדים ייכנסו ל-10 משחקים בליגות הנמוכות

אוהדי נוריץ'. הקבוצה שלהם ביצעה רכש דל
אוהדי נוריץ' | Gettyimages

באנגליה מאיצים את התוכנית להשבה הדרגתית של קהל למגרשי הכדורגל וכבר בסוף השבוע יהיו 10,000 צופים במשחקים שונים, כולל בצ'מפיונשיפ. המטרה: להפסיק עם משחקים ללא קהל החל מאוקטובר

(גודל טקסט)

לפני חודשיים, עוד במהלך עונת 2019/20 שנכנסה עמוק לתוך יולי, הצהיר ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, על כך שהכוונה היא לאפשר את חזרת אוהדי הכדורגל לאצטדיונים החל מאוקטובר. זה היה נראה אז דמיוני ורבים תהו אם הדבר יתאפשר, אבל היום (רביעי), ימים ספורים לאחר שעונת 2020/21 החלה, התקבלה הוכחה נוספת לכך שזה אכן הכיוון בממלכה.

אחרי שברייטון אירחה את צ'לסי לפני כשלושה שבועות לעיני 2,500 צופים במשחק אימון, שאושרה כניסת קהל אליו כחלק מהפיילוט בממלכה, היום התקבל אישור רשמי לכך שכבר בסוף השבוע הקרוב ייערכו ברחבי הממלכה עשרה משחקים ובהם 1,000 צופים בכל אחד, במטרה להיערך לחזרת הקהל לאצטדיונים באופן הדרגתי.

בפרמיירליג עדיין לא תותר כניסת קהל והדבר צפוי לקרות רק החל מחודש אוקטובר, אולם שלושה משחקי צ'מפיונשיפ יערכו בסוף השבוע לעיני כאלף צופים בכל משחק – לוטון נגד דרבי, נוריץ' מול פרסטון ומידלסברו נגד בורנמות'.

אולד טראפורד
אולד טראפורד | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

בליגה הראשונה, השלישית בטיבה, צ'רלטון שירדה מהצ'מפיונזיפ תזכה להכניס אלף אוהדים למשחק נגד דונקסטר וגם המשחקים בין בלקפול לסווינדון, שרוסברי לנורת'המפטון ובין האל לקרו ייערכו עם אוהדים ביציעים. בליגה הרביעית יהיה קהל במשחקים בין פורסט גרין לברפורד, קרלייל יונייטד לסאות'נטד יונייטד ובמשחק בין מורקמבי לקמבירג' יונייטד.

כאמור, אם עשרת המשחקים הללו יעברו בהצלחה, בנוסף לאירועים שונים שכבר שימשו מקרי בוחן בשבועות האחרונים, בהחלט ייתכן שבחודש הבא גם הליגה הטובה בעולם תשיב את הקהל בתהליך הדרגתי. כידוע, הבונדסליגה הגרמנית שתצא לדרך בסוף השבוע, אישרה בכל משחק להכניס כ-20 אחוז מתכולת האצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי