נשיא באיירן מינכן אישר: "טיאגו אלקנטרה עובר לליברפול"

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images)

רומניגה אישר בשיחה ל"בילד" שהקשר יעזוב תמורת 30 מיליון יורו, באנגליה דווח שהוא יחתום עד 2024 וילבש את הספרה 6 באנפילד. ברוסטר צפוי להימכר לשפילד יונייטד כדי לממן את רכישת אלוף אירופה

(גודל טקסט)

חסרות רק החתימות: נשיא באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, אישר היום (חמישי) בשיחה ל"בילד" שטיאגו אלקנטרה מצטרף לליברפול. "אני יכול לאשר שיש סיכום עם ליברפול. הוא רצה אתגר חדש לקראת סיום הקריירה וזו הייתה בקשתו".

מזה שבועות ארוכים שאנו מדווחים על כך שקשר נבחרת ספרד מבקש לעזוב את באיירן מינכן ולאחר שיחה עם המנג'ר יורגן קלופ שוכנע להצטרף לליברפול, אלא שאלופת הפרמיירליג לא הגישה הצעה לכל אורך התקופה. יתרה מכך, גם הכתבים באנגליה הבהירו פעם אחר פעם שהנהלת המייטירדס לא שוחחה כלל עם באיירן מינכן, על אף שכן הושג סיכום עם הקשר בן ה-29 על תנאיו.

פריצת דרך נרשמה אתמול, כאשר שיחות רשמיות בין המועדונים החלו. הבוקר באתר "The Athletic", הנחשב לאמין במיוחד, נטען כי ליברפול הציעה 30 מיליון יורו ושכך נסללה הדרך למעברו לליברפול. שעה קלה לאחר מכן כבר בכל רחבי אירופה דווח כי טיאגו סיכם על חוזה לארבע שנים, עד 2024, וכאמור רומניגה עצמו כבר אישר רשמית את הסיכום.

בתקשורת בליברפול אף דווח שטיאגו ילבש את הספרה 6 ויחתום בתום הבדיקות הרפואיות, אליהן הוא עשוי להתייצב עוד היום. לבאיירן מינכן הוא הגיע מברצלונה ב-2013 ולזכייה בליגת האלופות בחודש שעבר הוא יכול להוסיף בין השאר שבע אליפויות וארבעה גביעים.

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

כעת, מעריכים בתקשורת האנגלית, ליברפול תמכור את החלוץ הצעיר ריאן ברוסטר תמורת כ-25 מיליון ליש"ט, סכום שלמעשה יממן את רכישת טיאגו. ברוסטר הצעיר ככל הנראה יעבור לשפילד יונייטד, שכבר הציעה את הסכום הנדרש עבורו, אולם גם אסטון וילה וברייטון בעקבותיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי