האברץ: "זה כמו חלום להגיע לכאן, למפארד יהפוך אותי לשחקן טוב יותר"

שחקן הרכש היקר ביותר בהיסטוריה של צ'לסי דיבר לראשונה כשחקן המועדון: "זה נראה אפילו קצת לא אמיתי. תג המחיר לא מלחיץ. צפיתי בפרמיירליג הרבה כילד". על מאמנו: "הערצתי אותו, הוא אוהב את הדרך בה אני משחק"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

את הופעת הבכורה שלו במדי הבלוז ערך קאי האברץ, הרכש היקר ביותר בתולדות צ'לסי, במהלך הניצחון 1:3 על ברייטון ביום שני. כעת (חמישי) הקשר הגרמני קיים מסיבת עיתונאים ראשונה כשחקן הבלוז וסיפר על הערצתו לפרנק למפארד והליגה האנגלית.

האברץ אמר: "חלמתי בילדותי לשחק בפרמיירליג ולהגיע לצ'לסי כי מבחינתי היא קבוצה גדולה ואחד המועדונים הגדולים בעולם. זה חלום שהתגשם כי אני בסך הכל בן 21. צפיתי בפרמיירליג כילד לעתים קרובות עם אחי והוריי. זה נראה אפילו קצת לא אמיתי מה שקורה לי, שאני כאן עם משפחתי ואני משחק בצ'לסי"

הערצה ללמפארד: "צפיתי במשחקים רבים שלו כילד ואהבתי אותו כשחקן. הוא היה אחד השחקנים הגדולים ביותר באנגליה בזמנו/ הוא אוהב את הדרך בה אני משחק כקשר, נכנס לרחבה וכובש שערים ומספק בישולים. זה עוזר מאוד שהמנג'ר שלך שיחק תקופה ארוכה בפרמיירליג ובנבחרת. הוא יכול לתת לי טיפים ואני חושב שהוא יעזור לי להפוך לשחקן טוב יותר. אני מאוד מתרגש שהוא המאמן שלי".

קאי האברץ ופרנק למפארד | Peter Cziborra/Pool via Getty Images

על הליגה האנגלית: "בפרמיירליג תמיד שיחקו השחיקנים הטובים בעולם והקבוצות הטובות בעולם ואני שמח להיות כאן ולשחק נגד השחקנים האלה. זה צעד גדול עבורי להגיע למדינה אחרת, תרבות אחרת ושפה אחרת, זה שונה מבעבר וברור שאצטרך מספר שבועות כדי להסתגל אבל אני מצפה לזה".

על תג המחיר: "כמובן שזה מחיר גבוה אבל בכדורגל של היום נורמלי לשלם את המחירים האלה. לא אפעיל על עצמי לחץ. אתמקד בכדורגל ואתן את הטוב ביותר עבור צ'לסי. אני פשוט משחק כדורגל ועושה את מה שאני אוהב".

העמדה הטובה ביותר עבורו: "אני חושב שאני יכול לשחק במגוון עמדות, אבל העמדה הטובה ביותר שלי היא מספר 10. אני מסוגל לשחק גם בצד ימין או כחלוץ, אבל הכי חשוב עבורי זה להיות על המגרש. שיחקתי בכל עמדה התקפית בלברקוזן, גם כמספר 6 או מספר 8. גמישות היא חשובה".

קאי האברץ | Glyn Kirk/Pool via Getty Images

על טימו ורנר: "אני שמח שהוא כאן, הוא חבר טוב שלי וכמובן שיש לך חבר לקבוצה זה מקל עלייך יותר לשחק את הכדורגל שלך. שיתוף הפעולה בינינו יהיה מצוין".

בעונה שעברה כבש האברץ 18 שערים ובישל עוד תשעה ב-45 הופעות. הופעת הבכורה שלו הייתה קצת פושרת, אך בעוד שלושה ימים יפגשו הבלוז את האלופה ליברפול למשחק ענק (18:30, שידור ישיר בספורט1). הגרמני יודע שזה זמן מצוין עבורו לשער בכורה.

קאי האברץ וטימו ורנר בנבחרת. עכשיו הם יחד בצ'לסי | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי