סולשיאר רמז על עסקת סאנצ'ו? "נראה אם נצרף עוד שחקן בקרוב"

ג'יידון סאנצ'ו | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

לקראת המשחק הראשון של מנצ'סטר יונייטד העונה בליגה, אמר המנג'ר: "ואן דה בייק יכול לשחק יחד עם פרננדש ופוגבה. מי יפתח בשער? לא אספר לכם". עוד במשחקי השבת: ארסנל תארח את ווסטהאם בתקווה להמשיך במומנטום

(גודל טקסט)

המחזור השני בפרמיירליג ייצא מחר (שבת) לדרך ולשמחתנו, בניגוד למחזור הפתיחה, השבוע גם נזכה לראות את מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד עולות לראשונה העונה על כר הדשא.

פפ גווארדיולה ושחקניו יפגשו את וולבס ביום שני, אבל מחר נזכה לראות החבורה של אולה גונאר סולשיאר מול קרסיסטל פאלאס. עוד קודם לכן, אברטון תארח את ווסט ברומיץ', לידס את פולהאם בקרב העולות והשבת תינעל עם המפגש המסקרן בין ארסנל לווסטהאם.

מנצ'סטר יונייטד – קריסטל פאלאס (החל מ-19:20, ישיר בספורט1)

בשל העובדה שהשדים האדומים עוד השתתפו בליגה האירופית בחודש שעבר, הודחו בחצי הגמר על ידי סביליה, הם זכו לשבוע נוסף של מנוחה ולא לקחו חלק במחזור פתיחת העונה בפרמיירליג. לכן, מחר משחק הבכורה שלהם לעונת 2020/21 והוא יהיה מול הקבוצה של רוי הודג'סון, שהפתיעה בשבוע שעבר עם 0:1 על סאות'המפטון למרות פצועים רבים בהגנה.

מנצ'סטר יונייטד אמנם לא בצעה שינוי משמעותי בסגל עד כה ועל פי הדיווחים עוד מנסה לצרף את ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד, אבל מי שכן הגיע הוא הקשר דוני ואן דה בייק, שנרכש מאייאקס וצפוי לערוך הופעת בכורה כפי שגם אישר סולשיאר היום במסיבת העיתונאים. בנוסף להולנדי, גם פול פוגבה שהחלים מקורונה, מייסון גרינווד שיצא מבידוד ולוק שואו שסבל מפציעה קלה כשירים ויעמדו לרשות הקבוצה שתנסה להמשיך את רצף 14 משחקי הליגה ללא הפסד איתו סיימה את העונה.

פול פוגבה
פול פוגבה | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

"אוהדים תמיד רוצים לראות על המגרש את הקבוצה הכי טובה שיכולה לשחק. אנחנו מועדון עם היסטוריה וזו התשוקה שאני רוצה שתהיה לכולם. אנחנו לא יכולים להסתכל מה היה כאן ב-10 או 20 השנים האחרונות, אלא להסתכל קדימה. את העונה שעברה סיימנו במקום השלישי וזו מבחינתי התקדמות משמעותית. העונה נרצה לעשות צעד נוסף ולהתחיל את העונה בביטחון".

סולשיאר סירב להתייחס לסאנצ'ו, אבל כן אמר על חלון ההעברות שייסגר רק בחודש הבא, ב-5.10: "ידענו שאנחנו צריכים לחזק את הסגל ונראה אם נוכל לצרף עוד מישהו בקרוב. אני בשיחות עם המועדון, אנחנו תמיד דנים באפשרויות שלפנינו ובתקווה נוכל לצרף שחקן נוסף".

לסיום גם דיבר סולשיאר על התחרות העונה בשער, כי העונה דויד דה חאה בהחלט עשוי למצוא את עצמו על הספסל לטובת דין הנדרסון ששב מהשאלה בשפילד יונייטד, שם הצטיין: "לא אגיד לכם איך נשחק. הכל יכול להיות, כמו שלשאלתכם גם פוגבה, ברונו פרננדש ודוני ואן דה בייק יכולים לשחק יחד. באימונים זה נהדר לצפות בדה חאה ובהנדרסון מתאמנים, זו הרמה הכי גבוהה שאפשר לדמיין".

דוני ואן דה בייק
דוני ואן דה בייק | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

ארסנל – ווסטהאם (החל מ-21:50 בספורט1)

מאז שמיקל ארטטה עזב את משרת עוזר המאמן במנצ'סטר סיטי ועבר לצפוון לונדון, ארסנל בהחלט על הגל. היא סיימה את העונה שעברה עם זכייה בגביע האנגלי, בתחילת השבוע הכריזה על הישארותו של פייר אמריק אובמיאנג בחוזה חדש עד 2023 וגם פתחה את העונה עם 0:3 נפלא על פולהאם. מחר מצפה לה דרבי לונדוני נוסף.

ארטטה לא צפוי לבצע שינויים בהרכב לעומת ה-11 שהביסו את פולהאם, על אף שדויד לואיז שב לאימונים השבוע אחרי שנפגע בצווארו. גבריאל, הבלם שנרכש מליל וכבש בבכורה בשבוע שעבר, בכל מקרה ימשיך בהרכב וכמוהו גם וויליאן שבישל את שלושת השערים בהופעתו הראשונה במדי התותחנים. בחוד יצוותו, כמעט כרגיל, אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט.

פייר-אמריק אובמיאנג ו-וויליאן חוגגים | BEN STANSALL/POOL/AFP via Getty Images

מנגד, הפטישים הגיעו לפתיחת העונה עם משבר גדול בחדר ההלבשה וכך גם נראתה הקבוצה של דייויד מויס במחזור הפתיחה, כשנכנעה בביתה 2:0 לניוקאסל. באמצע השבוע הביסה הקבוצה את צ'רלטון בגביע הליגה, משחק בו הרשימו פליפה אנדרסון וסבסטיאן האלר, אך ספק אם הם יזכו למקום בהרכב באצטדיון האמירויות.

משחקים נוספים מחר, שידורים ישירים בספורט1: אברטון – ווסט ברומיץ' (14:30), לידס נגד פולהאם (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי