סולשיאר: "לא הגיע לנו כלום במשחק, ההכנה לעונה הייתה לא טובה"

אחרי שהפסיד 3:1 לקריסטל פאלאס במחזור הפתיחה של הפרמייליג, מאמן מנצ'סטר יונייטד האשים את לוח הזמנים הצפוף: "לא היינו יכולים לקיים את קדם עונה ראוי, נראינו כמו קבוצה שרק החלה להתכונן לעונה"

(גודל טקסט)

בניגוד למרבית המועמדות לאליפות, מנצ'סטר יונייטד פתחה אתמול (שבת) את עונת 2020/21 בפרמיירליג עם הפסד צורם מאוד. השדים האדומים הפסידו 3:1 לקריסטל פאלאס באולד טראפורד, זו השנה השנייה ברציפות. המארחת הפסידה משחק פתיחה ביתי בפעם השלישית מאז הקמת הפרמיירליג – זה קרה לה בפעם האחרונה נגד סוונזי ב-2014/15 וכן נגד אברטון. לשוער דויד דה חאה הייתה אכזבה גדולה שכן הפנדל שהדף, הראשון שלו מזה 18 נסיונות (ומאז אוקטובר 2014) – בוטל, כשהשופט החליט על בעיטה חוזרת.

וילפריד זאהה, לו יש עבר בשורות יונייטד, היה מהשחקים החדים ביותר במגרש כאשר כבש צמד, אנדרוס טאונסנד היה הכובש הראשון במשחק, אחרי שמצא את הרשת כבר בדקה השביעית אחרי הגנה רעה מאוד מצד הקבוצה המקומית.

אולה גונאר סולשיאר, שכה למחמאות רבות בסיום העונה האחרונה, אמר בסיום: "לא הגיע לנו כלום במשחק הזה. שיחקנו רע מאוד והתחלנו את המשחק בקצב איטי מאוד. נראינו כמו קבוצה שרק התחילה את ההכנות לעונה".

פול פוגבה | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

כמו מספר נוסף של מאמנים, המאמן הנורבגי מתח ביקורת על לוח המשחקים הצפוף: "אפשר היה לראות את ההבדל הברור. זה היה המשחק השלישי שלהם כבר השנה, וגם היו להם ארבעה משחקי הכנה. לנו זה היה המשחק הראשון. בשבוע שעבר היה לנו משח אימון, אבל כולם ראו שהיינו קצרים מאוד"

"השחקנים של קריסטל פאלאס היו חדים יותר על המגרש, ואפשר היה לראות את ההבדלים בפיזיות גם. לא היינו יכולים לקיים את קדם עונה ראוי והמשחק הבר שלנו הוא כבר ביום שלישי הקרוב" סיכם המאמן לקראת המפגש נגד לוטון בגביע הליגה.

נקודת האור הבודדת שמנצ'סטר יונייטד יכולה לקחת מהמשחק היא העובדה שדוני ואן דה בייק, הרכש הנוצץ של הפגרה עד כה, כבש כבר בהופעת הבכורה שלו בפרמיירליג. ההולנדי עלה מהספסל במקום פול פוגבה בדקה ה-67, וכרבע שעה לאחר מכן כבר צימק את התוצאה, אך לא מעבר. ואן דה בייק הוא השחקן ה-20 בשורות יונייטד שכובש בהופעת הבכורה שלו בפרמיירליג, והשחקן העשירי שעשה זאת לאחר שעלה מהספסל.

ההולנדי סיכם: "זה לא היה מספיק טוב היום (אתמול). באימונים הצגנו קצב גבוהה, ובמשחק היינו איטיים מדי. היה עלינו להאיץ כדי ליצור מצבים נגד יריבה כמוהם ולא הצלחנו. במנצ'סטר יונייטד אתה תמיד רוצה לנצח וזה מאכזב לפתוח עם הפסד ביתי 3:1, זה ממש רע".

דוני ואן דה בייק |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי