צפו בתקציר: 0:3 ליונייטד על לוטון בגביע הליגה, הדחה מביכה לאיביץ'

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

שערים של מאטה, ראשפורד וגרינווד העלו את השדים האדומים לשמינית הגמר. ווטפורד ואקס מכבי ת"א נכנעו 3:1 לניופורט מהליגה הרביעית. ווסטהאם דרסה את האל, ברנטפורד הדיחה את ברומיץ' בפנדלים

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי נפתח הערב (שלישי) ולאחר שמשחקה של טוטנהאם בוטל, מנצ'סטר יונייטד עלתה לשמינית הגמר אחרי 0:3 על לוטון. בנוסף, ווטפורד של ולדימיר איביץ' סיימה את דרכה במפעל לאחר הפסד מביך לניופורט. כמו כן, ווסט ברומיץ' הודחה על ידי ברנטפורד בפנדלים ו-ווסטהאם דרסה את האל סיטי.

לוטון – מנצ'סטר יונייטד 3:0

אולה גונאר סולשיאר עלה עם הרכב משני מול הקבוצה מהצ'מיונשיפ, והשדים האדומים לא הציגו כדורגל גדול, אך היו יעילים. לוטון הגיעה ללא מעט מצבים, אך התקשתה להפוך אותם לממשיים. בדקה ה-44 יונייטד עלתה ל-0:1 בזכות פנדל מדויק של חואן מאטה שהגיע אחרי עבירה על ברנדון וויליאמס ברחבה. לקראת הסיום (דקה 79) המאמן שלח למערכה שלושה שחקני מפתח שלו, כאשר העלה מהספסל את ברונו פרננדש, מרכוס ראשפורד ומייסון גרינווד, שפשוט שינו את התמונה.

בדקה ה-88 גרינווד מצא את ראשפורד, שבצעד ראשון יוצא דופן גבר על השומר שלו, נותר לבד מול השוער וגלגל לרשת. בדקה ה-90+2 פרננדש מצא את גרינווד באגף הימני, והחלוץ הצעיר חדר לרחבה וסיפק סיומת נפלאה עם כדור שטוח ומדויק לפינה הרחוקה ולרשת, ונתן סיום מתוק לשדים האדומים.

חואן מאטה חוגג | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

ניופורט – ווטפורד 1:3

כפי שקרה לו אשתקד כמאמן מכבי תל אביב, שוב ולדימיר איביץ' הודח באופן מביך נגד קבוצה שמשחקת שתי ליגות מתחתיו. טריסטן אברהמס כבש בפנדל את הראשון של הוולשים, שמגיעים מהליגה הרביעית, בדקה ה-18. 10 דקות לאחר מכן, ג'וס לבאדי הכפיל לזכות האורחת. אלברטו פנארנדה הוונצואלי נתן תקווה לווטפורד עם שער מצמק בדקה ה-54, גם הוא מהנקודה הלבנה, אך פודריג אמונד הבקיע את השלישי של ניופורט בדקה ה-65 וסגר עניין.

ולדימיר איביץ' | Richard Heathcote/Getty Images

ווסטהאם – האל סיטי 1:5

בפרמיירליג ווסטהאם עדיין לא צברה נקודות, אז בינתיים היא מנצלת את גביע הליגה כדי לשמור על ביטחון והערב היא נהנתה מחגיגת שערים על חשבון היריבה מהליגה השלישית. רוברט סנודגראס כבש את הראשון בדקה ה-18 מבישול של אנדריי ירמולנקו, שסידר שער נוסף בדקה ה-45, הפעם לסבסטיאן האלר. האוקראיני הבקיע בעצמו את השלישי, עם פנדל מוצלח בדקה ה-56. מאליק ווילקס צימק בדקה ה-70, אך בתוספת הזמן האלר וירמולנקו השלימו צמד כל אחד, כשכבשו את הרביעי והחמישי בהתאמה לזכות ווסטהאם וקבעו את תוצאת הסיום.

פסטיבל שערים של הפטישים | ALASTAIR GRANT/POOL/AFP via Getty Images

ווסט ברומיץ' – ברנטפורד 2:2 (5:4 בפנדלים)

"הדבורים", שכמעט ועלו לפרמיירליג בסיום העונה שעברה, חזרו פעמיים מפיגור והדיחו את העולה הטרייה לליגה הבכירה בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. האל רובסון-קאנו הבקיע ראשון בפנדל בדקה ה-56 ונתן מקדמה למארחת, אך תוך שתי דקות אמיליאנו מרקונדס איזן. בדקה ה-66, פנדל נוסף החזיר את היתרון לווסט ברומיץ', כשהפעם קייל אדוארדס הבקיע. שבע דקות חלפו ומרקוס פורס שוב השווה, גם הוא מהנקודה הלבנה. אחרי שכל הבועטים מצאו את הרשת בדו-קרב הפנדלים, גריידי דיאנגנה החטיא את החמישי ועלה לקבוצתו בהדחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי