סולשיאר נכנס לרשימה מכובדת והתייחס לסוגיית השוער הראשון

בזכות ה-0:3 על לוטון, הנורבגי הפך למאמן השלישי בטיבו שמגיע ל-50 ניצחונות במנצ'סטר יונייטד. על ההופעה של הנדרסון אמר: "דה חאה מציל אותנו שנים על גבי שנים. היום הוא עשה זאת". וגם: עתידו של לינגארד

(גודל טקסט)

אמנם זה היה על לוטון מליגת המשנה, אבל מנצ'סטר יונייטד יכולה לזקוף לעצמה ניצחון ראשון בעונת 2020/21. השדים האדומים שהובכו עם 3:1 במשחק הפתיחה שלהם בפרמיירליג נגד קריסטל פאלאס, עשתה סוג של תיקון עבורה בעקבות 0:3 על הקבוצה מהצ'מפיונשיפ בגביע הליגה.

לא מעט שחקנים שנדחקו לשולי הסגל, קיבלו אתמול הזדמנות ב-11 של המאמן אולה גונאר סולשיאר. דין הנדרסון שחזר מהשאלה משפילד יונייטד קיבל את ההזדמנות בשער, ברנדון וויליאמס הוצב בעמדת המגן השמאלי, אודיון איגהלו פתח במרכז ההתקפה וחואן מאטה בקישור.

האחרון היה זה שכבש את שער היתרון של יונייטד איך לא? מפנדל. למעשה מאז תחילת עונה שעברה מנצ'סטר יונייטד קיבלה יותר פנדלים יותר מכל קבוצה אחרת באנגליה (23) ומטבע הדברים גם כבשה הכי הרבה מהנקודה הלבנה (19). עם זאת יש לציין כי שני השערים האחרים כבשו מייסון גריינווד ומרקוס ראשפורד שפותחים לרוב באופן קבוע ב-11, והפעם הוזעקו מהספסל.

חואן מאטה חוגג | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

מעבר לכך, גם המאמן סולשיאר רשם ציון דרך מיוחד, כאשר השיג את ניצחונו ה-50 על הקווים ביונייטד במשחקו ה-92. בהיסטוריה של השדים האדומים רק שני מאמנים הגיעו ל-50 ניצחונות בפחות משחקים – הראשון הוא המנג'ר האגדי ארנסט מנגנול שאימון את הקבוצה בתחילת המאה ה-20 שהגיע להישג הזה תוך 78 משחקים. השני עשה זאת לא מזמן והוא ז'וזה מוריניו עם 81 משחקים.

המנג'ר הנורבגי דיבר על שוער המשנה הנדרסון בסיום: "לעבור לשלב הבא זה הדבר החשוב. היה לנו שוער שעשה את העבודה שלו. הנדרסון צריך להישאר מרוכז ולהציל את הקבוצה ממצבי ספיגה. דויד דה חאה עושה זאת שנים על גבי שנים – דין עשה זאת היום. לא רציתי לתת לשחקנים שנכנסו יותר זמן ממה שהם קיבלו מכיוון שמחכה להם יום אימונים קשה מחר!"

עתידו של ג'סי לינגארד: "אני חושב שהוא נתן משחק טוב והוא כמעט כבש. אנחנו עובדים עם מי שנמצא בקבוצה שלנו ואחרי זה נראה מה יהיה. אם משהו ישתנה אנחנו נעדכן אתכם".

על המשחק אמר סולשיאר: "זה מה מצב טריקי עבורנו. אנשים ציפו שאנחנו ננצח את המשחק נגד פאלאס בסוף השבוע, אבל בטוח שהם מרגישים כעת מעודדים אחרי ה-0:3".

דין הנדרסון | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי