צפו בתקצירים: שלושער גדול להאברץ, 0:6 לצ'לסי. 0:2 לארסנל על לסטר

קאי האברץ חוגג עם תמי אברהם | ALASTAIR GRANT/AFP via Getty Images

הגרמני סיפק הופעה גדולה ושערי בכורה, הבלוז חגגו על בארנסלי ועלו לשמינית גמר גביע הליגה בבכורה של טיאגו סילבה וצ'ילוול. גם התותחנים בשלב הבא משערים של פוקס (עצמי) ואנקטייה. 0:7 לניוקאסל, 2:5 לאברטון

(גודל טקסט)

משחקי שלב 32 האחרונות של גביע הליגה האנגלי נמשכו הערב (רביעי) עם לא מעט משחקים גדולים. במוקד, צ'לסי חגגה עם 0:6 על בארנסלי וקאי האברץ מצא לראשונה את הרשת עם שלושער גדול. בנוסף, ארסנל גברה 0:2 על לסטר, אברטון ניצחה 2:5 את פליטווד וניוקאסל פירקה 0:7 את מורקאמב.

צ'לסי – בארנסלי 0:6

איזה ערב גדול לבלוז ולקאי האברץ. פרנק למפארד עלה בהרכב משני מול הקבוצה מהצ'מיונשיפ – אך את האברץ, להזכירכם, הרכש היקר ביותר העונה בעולם – הכי השאיר ב-11 כדי לתת לו ביטחון אחרי שני המשחקים הראשונים החלשים שלו. וזה השתלם לו בגדול. בארנסלי פתחה טוב, אך בדקה ה-19 צ'לסי עלתה ליתרון. טעות קשה בהגנת האורחת והרבה נחישות וכוח רצון של תמי אברהם אפשרו לחלוץ לגנוב את הכדור ולסיים בקלות לרשת ממצב של אחד על אחד מול השוער.

בדקה ה-29 זה היה 0:2, וקאי האברץ, הרכש היקר העונה בכדורגל האירופי, כבש שער בכורה בקבוצתו החדשה. מייסון מאונט מסר כדור עומק לתמי אברהם על קצה הרחבה, החלוץ הנפלא פתח רגליים והשאיר אותו באומנות להאברץ, והגרמני סיים בקלות לרשת מול השוער. שער נהדר של הבלוז. בדקה ה-49 האברץ הרוויח כדור על סף הרחבה, רוס בארקלי בעט וקבע 0:3.

קאי האברץ חוגג | Chris Lee – Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

ה-0:4 הגיע בדקה ה-55, כשתמי אברהם קיבל כדור ברחבה והוריד אותו בעקב להאברץ, שהגיח מאחור, בעט לרשת והשלים צמד. עוד מהלך גדול של אברהם, עוד שעה של האברץ. האחרון השלים בדקה ה-65 שלושער גדול מבישול של.. ניחשתם נכון, תמי אברהם. החלוץ העביר לו כדור עומק גדול, הגרמני עבר את השוער וגלגל מקרוב לרשת. מיד לאחר מכן, למפארד הוציא אותו והכניס להופעת בכורה את בן צ'ילוול. אגב, גם טיאגו סילבה ערך הופעת בכורה, כשעלה בהרכב והוחלף בדקה ה-61. בדקה ה-83 אוליבייה ז'ירו קבע את תוצאת המשחק עם נגיחה טובה מקרוב, לאחר בישול של צ'ילוול בבכורה, שסיפק הגבהה נאה מהאגף השמאלי.

טיאגו סילבה | Neil Hall – Pool/Getty Images

לסטר – ארסנל 2:0

ארסנל של מיקל ארטטה ממשיכה להשיג תוצאות טובות. אחרי שפתחה את הליגה עם שני ניצחונות, כעת היא העפילה לשמינית הגמר אחרי שגברה על הקבוצה הקשוחה של ברנדן רוג'רס. המשחק היה די שוויוני ושתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים, אך התותחנים מצאו את הרשת בדקה ה-57. ניקולא פפה ניסה לבעוט מתוך הרחבה כמעט מזווית 0 ומסמוך לשער, אך הכדור שלו פגע בקורה, ממנה ניתז לרגלו של כריסטיאן פוקס שהכניס את הכדור אל תוך השער שלו וכבש שער עצמי בדקה ה-74 ארסנל כמעט הכפילה, כשאדי אנקטייה סיפק צ'יפ מתוחכם מעל השוער, אך ווס מורגן הוותיק הרחיק מהקו. ואז, בדקה ה-90, אנקטייה הצליח למצוא את הרשת כשההגנה של לסטר נרדמה, הקטור ביירין פרץ והעביר רוחב לחלוץ, שאמנם לא השתלט טוב, אך הצליח לדחוף את הרגל ולדחוק לרשת מקרוב.

שחקני ארסנל חוגגים | TIM KEETON/POOL/AFP via Getty Images

פליטווד – אברטון 5:2

שהתוצאה לא תטעה, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, ופליטוויד ידעה לנצל היטב את המצבים שלה והנאיביות של אברטון כדי לכבוש שני שערים. בדקה ה-22 הטופיז עלו ל-0:1 משער של רישארליסון, שהשלים צמד 12 דקות לאחר מכן והכפיל את התוצאה. מארק דאפי הוותיק צימק בדקה ה-48 ל-2:1, אך דקה בלבד לאחר מכן אלכס איוובי קבע 1:3 לאברטון. הקצב הגבוה נמשך, ובדקה ה-58 קאלום קאמפס צימק ל-3:2, אך ברנרד כבש בדקה ה-73 ומויזה קן חתם בדקה ה-90+4.

מורקאמב – ניוקאסל 7:0

חגיגה קלילה של המגפייז מול הקבוצה מהליגה הרביעית. זה החל כבר בדקה החמישית כשז'ואלינטון כבע 0:1, שהוכפל אחרי רבע שעה מרגליו של מיגל אלמירון המצוין. ג'ייקוב מרפי קבע 0:3 בדקה ה-27, וארבע דקות לאחר מכן ז'ואלינטון השלים צמד. ואז, בדקה ה-33, מורקאמב נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של טומני דיאגוראגה, ובפיגור של ארבעה שערים כשנותר כל כך עוד הרבה זמן לסיום המשיכה להתרסק. אייזק היידן כבש את החמישי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והשישי הגיע על ידי ג'מאל לאסלס בדקה ה-51. מאז, המגפייז הורידו קצב, אך כבשו בכל זאת את השביעי בדקה ה-90+1 משער עצמי של סאם לאבל.

שחקני ניוקאסל חוגגים | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

תוצאות נוספות

פרסטון – ברייטון 2:0
פולהאם – שפילד ונסדיי 0:2
מילוול – ברנלי 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי