למפארד על האברץ שכבש שלושער ראשון בקריירה: "אחד מיני רבים"

המאמן פרגן: "זה בדיוק הלילה שרציתי שיהיה לו". הגרמני התרגש מציון הדרך: "אשמור את כדור המשחק בפינה טובה בבית". וגם: התקשורת משבחת ("תצוגה מבריקה ראשונה וסתימת פיות"), והסטטיסטיקה הנפלאה שלו מ-2020

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

הוא כבר רשם שני משחקים במועדון אבל אפשר לומר שאתמול (רביעי) החל רשמית עידן קאי האברץ בצ'לסי. הבלוז הביסו 0:6 את בארנסלי בגביע הליגה והתאוששו מההפסד המאכזב לליברפול, כאשר הרכש היקר בתולדות המועדון הבריק עם שלושער, שהיה גם השלושער הראשון שלו בקריירה ב-153 משחקים. ב-2020, רק רוברט לבנדובסקי (35), ליאו מסי (32) וכריסטיאנו רונאלדו (31) היו מעורבים ביותר שערים ממנו בחמש הליגות הבכירות. האברץ עצמו כבש 16 שערים ובישל עוד שמונה.

מעבר לכך, טיאגו סילבה רשם הופעת בכורה בקבוצה כאשר בן צ'ילוול עלה מהספסל כדי לבשל את השער השישי לאוליבייה ז'ירו. פרנק למפארד היה מרוצה: "זה היה לילה טוב מאוד. לא זלזלנו במשחק, אנחנו רוצים לזכות במפעל הזה. עדיין לא הצלחנו להציג לחץ גבוה העונה כפי שאני רוצה בגלל הכושר והשחקנים החדשים שהצטרפו. התחלנו לראות אלמנטים מזה". המאמן פרגן לתמי אברהם ואוליבייה ז'ירו, בזמן שטימו ורנר היה רק על הספסל: "אלה צרות טובות שהם כובשים ומשחקים נהדר. תמי מיעט לשחק והיה חד. הוא מסוגל לכבוש ולבשל".

על האברץ: "אני מרוצה ממנו, זה הלילה שייחלתי שיהיה לו. אמרתי אחרי שני המשחקים הקודמים שלא היה לו קדם עונה מסודר וברור שהוא זקוק לכמה ימים במועדון חדש. זה היה תרגול נהדר עבורו, משחק נוסף כדי לראות איך אנחנו רוצים לעבוד עם הכדור, הוא יהיה חלק נהדר מזה. היה לו חופש והוא הגיע לאזורים הנכונים מאחורי תמי (אברהם). הוא קיבל ביטחון, השתפר ככל שהמשחק התקדם ושיתוף הפעולה עם תמי היה נהדר. אלה השערים הראשונים מתוך רבים".

טיאגו סילבה | Neil Hall – Pool/Getty Images

האברץ עצמו התרגש כמובן ואמר: "אשמור את הכדור בפינה טובה בבית שלי, אני מתרגש אחרי השלושער הראשון שלי. זה דבר גדול עבורי באופן אישי אבל הכי חשוב שניצחנו. שני המשחקים הראשונים היו מאוד קשים עבורי כי התאמנתי מעט מאוד, אבל אני חושב שאשתפר שלב אחר שלב". הגרמני העלה תמונה שלו עם כדור המשחק לאחר המשחק.

ובחזרה ללמפארד, כך הוא סיכם את הופעת הבכורה של טיאגו סילבה: "זה היה מרגש לראות אותו אחרי מעט מאוד אימונים, הוא הראה את התכונות שיש לו. הוא נתן לנו משהו הלילה (אתמול) גם בחדר ההלבשה למרות פערי השפה, כי הנוכחות והאופן בו הוא מדבר משפיע על האנשים סביבו".

"האברץ זרח הלילה", נכתב ב-"BBC". "הגרמני היה אחד משלושה בלבד ששמר על מקומו ב-11 אחרי ליברפול וראינו בדיוק מדוע. "האברץ עם תצוגה מבריקה ראשונה הוביל את צ'לסי לניצחון מוח וסתם פיות", נכתב ב"דיילי מייל", שם הזכירו כי את הביקורת שהעביר עליו הפרשן ושחקן העבר ג'יימי קראגר. "בלילה הזה למפארד היה מרוצה מהכל", נכתב ב"סקיי ספורטס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי