יונייטד תגיש הצעת ענק על סאנצ'ו, ואן דה ביק יפתח מול ברייטון?

ג'יידון סאנצ'ו | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

השדים האדומים לא אמרו נואש בנוגע לצירוף כוכב דורטמונד ושיגישו הצעה שלא פתוחה למו"מ תמורת 90 מיליון ליש"ט. ההולנדי צפוי לעלות ב-11 (שבת, 14:20, ספורט1), סולשיאר שלח מסר לשחקנים שהוא מחפש להם קבוצה

(גודל טקסט)

כבר חודשים שמנצ'סטר יונייטד רודפת אחרי ג'יידון סאנצ'ו. השדים האדומים הגישו הקיץ כמה וכמה הצעות שונות לדורטמונד על רכישתו של הכוכב בן ה-20 ונדחו, כאשר בשלב מסוים, לפני כחודש וחצי, המנהל המקצועי של הצהובים-שחורים, מיכאל זורק, הצהיר שהשחקן יישאר בקבוצה.עם זאת, ב"מירור" האנגלי מדווח כי יונייטד לא אמרה נואש ומתכננת להגיש בשבוע הבא הצעת ענק לרכישת סאנצ'ו – וזו תהיה ההצעה האחרונה שלהם על שחקן נבחרת אנגליה, הצעה שלא פתוחה למשא ומתן.

יונייטד תציע לא פחות מ-90 מיליון ליש"ט עבורו, כאשר 75 מיליון מתוכם יועברו מיידית ו-15 נוספים כתוספות בהמשך. חלון ההעברות ייסגר ביום שני הבא (5 באוקטובר) וביונייטד מאמינים שההצעה הגדולה תשכנע את דורטמונד לשחרר את סאנצ'ו. המחיר שהגרמנים ביקשו עבור השחקן עמד על 108 מיליון ליש"ט, אך השדים האדומים ב-90 מיליון ליש"ט שיציעו סכום נדיב מאוד ביחס למצב הכלכלי הגרוע שהביא איתו נגיף הקורונה.

באנגליה טוענים שסאנצ'ו רוצה להצטרף לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, ובזמנו הוא כבר סגר את תנאיו האישיים בקבוצה, והם עומדים על פי הדיווחים על שכר אסטרונומי של כמעט 175 אלף ליש"ט בשבוע. הסיכום האישי לא תרם כמובן כלל עד כה, שכן הקבוצה לא הצליחה לסכם עם דורטמונד על סכום ההעברה. באנגליה מספרים שיונייטד שמרה על קשר עם סוכנו של השחקן, אמקה אובסי הניגרי, לאורך כל חלון ההעברות. כל שנותר הוא לחכות להתפתחויות בנושא, ולראות האם נקבל את ההעברה הכנראה גדולה ביותר של החלון. בעונה הקודמת סאנצ'ו הפנטסטי סיפק מספרים אדירים – 17 שערים ו-17 בישולים ב-32 הופעות בבונדסליגה.

אולה גונאר סולשיאר | Martin Meissner/Pool via Getty Images

בינתיים, יונייטד מתכוננת למפגש החוץ מול ברייטון מחר (שבת, 14:20, שידור ישיר בספורט1). השדים האדומים פתחו את הליגה עם הפסד מאכזב 3:1 לקריסטל פאלאס וכעת ינסו להשיג ניצחון בכורה לעונת 2020/21 בפרמיירליג. סולשיאר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ונשאל על כך שיש לו לא מעט שחקנים בסגל שבמועדון היו שמחים שיעזבו, אך בינתיים הם לא מוצאים קבוצה חדשה. אי מכירתם גם מקשה על הבאת רכש, ועל כן עד כה רק דוני ואן דה ביק הוחתם.

מדובר בשחקנים דוגמת כריס סמולינג, פיל ג'ונס, סרחיו רומרו, מרכוס רוחו ואנדראס פריירה, שלא נכללו בסגל בשום משחק עד כה העונה, גם לא בגביע הליגה מול לוטון. גם ג'סי לינגרד בכלל ברשימת השחקנים שיונייטד תשמח שיימכרו, אך הוא דווקא פתח בהרכב מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. "העבודה שלי היא לא לשמור את השחקנים האלה מאושרים, אלא לבחור שחקנים כדי להשיג תוצאות", אמר סולשיאר ושלח רמז עבה לחבורה הנ"ל.

ייתכן כי לראשונה מאז שוואן דה ביק יצטרף, הוא יפתח בחוליית קישור פנטזיסטית שתכלול גם את פול פוגבה וברונו פרננדש. "שחקנים טובים יכולים לשחק טוב יחדיו", אמר סולשיאר. "סקוט מקטומיניי, פרד ונמניה מאטיץ' גם כן משחקים על העמדות האלה ויש תחרות. אני יכול לראות הרבה שילובים שונים במרכז השדה והרבה מערכים שונים. אני צריכים לשחק עם קצת יותר דמיון ממה ששיחקנו מול קריסטל פאלאס במחזור הראשון".

דוני ואן דה ביק | RICHARD HEATHCOTE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי