בראשון: סיטי מול לסטר, טוטנהאם עדיין ללא בייל ורגילון

החבורה של גווארדיולה תנסה להשיג ניצחון ליגה שני ללא חלוץ טבעי בעקבות פציעתו של ז'סוס. השועלים מנגד יגיעו ללא אנדידי. מוריניו אישר שצמד שחקני הרכש לא ישחקו מול ניוקאסל והוסיף: "מצפה לנו יריבה קשה מאוד"

(גודל טקסט)

שני המחזורים הראשונים בפרמיירליג, הניבו עד כה כדורגל סוחף ובעיקר כמות בלתי נגמרת של שערים. כעת אנו מקווים שהקצב המסחרר יימשך גם מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים מרתקים כשבמוקד מפגשה של מנצ'סטר סיטי נגד לסטר (18:30), בעוד טוטנהאם היריבה הבאה של מכבי חיפה תארח את ניוקאסל (16:00). בנוסף, העולה החדשה לידס תחפש ניצחון שני העונה על שפילד יונייטד (13:00 שידור ישיר בספורט1) ו-ווסטהאם תנעל המחזור מול וולבס (21:00).

מנצ'סטר סיטי – לסטר

גם הסיטינז וגם השועלים בינתיים שומרים על 100 אחוז הצלחה. אך יש לציין כי לסטר עשתה זאת בשני מחזורים מול ווסט ברומיץ' וברנלי כאשר מנצ'סטר סיטי שזכתה ממנוחה לאור הקמפיין המאוחר בליגת האלופות השיגה בינתיים 1:3 על וולבס וכעת היא מחפשת ניצחון ליגה שני במספר לעונת 2020/21.

בעונה שעברה פפ גווארדיולה גבר פעמיים עם ארון רוג'רס עם 1:3 ביתי בסיבוב הראשון ו-0:1 קטן בקינג פוואר משער דרמטי של גבריאל ז'סוס. אגב הצפון אירי פגש את הספרדי חמש פעמים, מתוכן רשם שתי תוצאות תיקו דווקא כאשר עמד על הקווים של סלטיק בליגת האלופות.

מבחינה מקצועית למארחת יש לא מעט חוסרים, כאשר הבולט שביניהם הוא ז'סוס שמתצרף לסרחיו אגוארו במצבת הפצועים. המשמעות היא שלסיטי אין חלוץ טבעי ולא מן הנמנע שגווארדיולה ייבחר להציב את ראחים סטרלינג כחלוץ טבעי, בנוסף אילקאיי גונדואן שנדבק בקורונה לפני מספר ימים עדיין בספק. משורות לסטר ייעדר אחד משחקני המפתח של הקבוצה, ווילפרד אנדידי שלא אמור לשחק בחודשיים הקרובים לאור פציעה בירך.

גבריאל ז'סוס | Alex Livesey – Danehouse/Getty Images

המאמן פפ גווארדיולה אמר לקראת המשחק: "אנחנו פוגשים את אחת הקבוצות הכי חזקות בפרמיירליג. הם הראו בשנה שעברה למה הם מסוגלים והעובדה שעשה ברנדן רוג'רס הייתה יוצאת מן הכלל. יש להם איכות בכל עמדה והם משחקים כדורגל ממש טוב. זה סוג של משחק שאתה הכי מצפה לו כמאמן. הולך להיות משחק נהדר".

טוטנהאם – ניוקאסל

בזמן שמכבי חיפה מחכה לתרנגולים בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית ביום חמישי הקרוב, חבורתו של ז'וזה מוריניו תערוך במהלך השבוע עוד שני משחקים, כשהמוקדם מביניהם יהיה מול ה מגפייז. שני שחקני הרכש מריאל מדריד גארת' בייל וסרחיו רגילון שעדיין לא כשירים לחלוטין אמורים גם הפעם להישאר מחוץ לסגל של 'המיוחד', אך מלבד זאת ספרס צפויים לעלות בהרכב החזק ביותר העומד לרשותם הכולל כמובן את הארי קיין שבישל ליונג מין סין ארבעה שערים בניצחון 2:5 על סאות'המפטון. ניוקאסל מנגד תנסה לשוב למסלול הניצחונות אחרי התבוסה 3:0 לברייטון.

המאמן של ז'וזה מוריניו דיבר על שחקני הרכש החדשים: "מהמידע שקיבלנו רגילון ערך אימון כושר מלא והוא כעת יצטרף אלינו. הוא עדיין לא בכושר, אבל הוא לא פצוע ומוכן להתאמן באופן סדיר. לגבי בייל ייקח קצת זמן ואין סיכוי שיהיה כשיר עד סוף השבוע".

על היריבה אמר: "כל משחק חשוב לנו ואיבדנו שלוש נקודות מתוך שש אפשריות. אנחנו רוצים להגיע לאחוזים טובים יותר ולכן אנחנו חושבים איך נוכל להשיג שלוש נקודות מול ניוקאסל שמשחקת טוב מאוד. היה להם חלון העברות טוב מאוד ומצפה לנו יריבה קשה מאוד".

גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי