רובן דיאש יחתום במנצ'סטר סיטי: "יום מיוחד עבורי"

רובן דיאש
רובן דיאש | Gualter Fatia/Getty Images

בלם בנפיקה ענד את סרט הקפטן וכבש במשחק הפרידה, כבר נמצא בדרכו לממלכה לקראת מעבר תמורת 55 מיליון יורו ואוטמנדי שיעשה את הדרך ההפוכה: "זה היה משחק חשוב עבורי ולכולם ברור למה"

(גודל טקסט)

החיפוש הארוך ואולי המתיש של מנצ'סטר סיטי אחר בלם חדש הסתיים. שבועות ארוכים של מו"מ בניסיון לצרף את קאלידו קוליבאלי מנאפולי עלו בתוהו, גם ז'ול קונדה מסביליה היה יקר מדי והשבוע יצטרף רשמית לקבוצה של פפ גווארדיולה הבלם רובן דיאש, שאמש (שבת) כבש בהופעתו האחרונה בבנפיקה.

הבלם בן ה-23, שגדל בבנפיקה ועשה את כל הדרך לבוגרים ולהרכב נבחרת פורטוגל, כבש בדקה ה-20 בניצחון 0:2 על מוריירנסה ואמר בסיום: "אני מאוד שמח על השער, כי זה היה משחק מאוד חשוב עבורי ולכולכם ברור למה. כולם כנראה מבינים למה חיבקתי בסיום את רוי רושטה (המנהל המקצועי). המועדון גם נתן לן לענוד את סרט הקפטן וזה בהחלט יום מיוחד עבורי".

כחלק מהעסקה, לבנפיקה יעבור הבלם ניקולס אוטמנדי בנוסף ל-55 מיליון יורו שישולמו. שעות ספורות לאחר המשחק, דיאש ובת זוגו כבר נצפו בשדה התעופה בליסבון בדרכם למנצ'סטר, לקראת השלמת המעבר. הבלם אולי אפילו יצפה בחבריו החדשים מקרוב, במשחק הערב נגד לסטר.

רובן דיאש
רובן דיאש | Gualter Fatia/Getty Images

מאמן בנפיקה, ז'ורז'ה ז'סוס, התייחס כבר להגעת אוטמנדי ואמר: "אני מאוד עצוב לאבד את דיאש, הוא יחסר לנו מאוד. אם אוטמנדי יגיע במקומו, אני מרוצה. פפ גווארדיולה מאמן חכם ואם הוא רצה את רובן ונתן תמורתו את אוטמנדי, הוא יודע למה. אם הייתה לי בחירה, גם אני הייתי רוצה את רובן (צוחק)".

רובן דיאש בדרך למנצ'סטר
רובן דיאש בדרך למנצ'סטר | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי