בייל בראיון: "רוצה ליהנות מכדורגל, כולם ראו מה היה בריאל"

גארת' בייל | האתר הרשמי של טוטנהאם

שבע שנים אחרי שחזר לטוטנהאם, הוולשי דיבר על תקופתו במדריד: "אולי לא אהבו אותי כי התרחקתי מהמצלמות ומהתקשורת, קשה להציג את הרמה שלך כשלא טוב לך"

(גודל טקסט)

הבכורה של גארת' בייל בטוטנהאם לא תירשם כל כך מהר, ייתכן שרק בעוד כשלושה שבועות הוא ישחק לראשונה מאז הושאל מריאל מדריד, אבל בממלכה ההתרגשות משובו נמצאת בשיאה.

בייל, שכמובן לא ישחק נגד מכבי חיפה ביום חמישי בקרב על שלב הבתים בליגה האירופית, התראיין היום (ראשון) ל"סקיי ספורט" ודיבר לראשונה על ריאל מדריד, האקסית שלמעשה הוא עדיין שייך לה, וכמובן על החזרה לתרנגולים אחרי שבע שנים במדי הבלאנקוס.

"אני מאוד שמח לחזור למועדון ולקבוצה שאני אוהב בכל לבי", אמר בייל שיצפה היום בחבריו נגד ניוקאסל, בשלישי בגביע הליגה נגד צ'לסי, בחמישי כאמור נגד הירוקים ובראשון הבא נגד מנצ'סטר יונייטד במשחק האחרון של הפרמיירליג לפני היציאה לפגרת נבחרות.

גארת' בייל
גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

"יש לי זיכרונות נהדרים מטוטנהאם ואני מאוד שמח ובטוח בצעד שעשיתי", המשיך הוולשי שלאחרונה חגג יום הולדת 31 ובזמנו נמכר תמורת כ-100 מיליון יורו, "אשחק היכן שיגידו לי בחלק הקדמי, אבל נוח לי יותר בימין כי שם שיחקתי ברוב הקריירה. גם מאחורי החלוץ שיחקתי המון וגם בשמאל, כך שאעשה מה שיבקשו ממני. אני כבר לא בן 20 שיכול לרוץ ספרינט על מגרש שלם כל שתי שניות, ככל שמתבגרים צריך לדעת להתנהל טוב יותר על המגרש ולנצל את הרגעים, אתה לומד את המשחק יותר".

ומה היה לו לומר על ריאל מדריד? בייל היה עדין, אך עקץ בין השורות: "אני בחור שקט שמנסה להתרחק ככל שניתן מהמצלמות ומהתקשורת ואולי זה מה שלא אהבו בי במדריד. הגיע הזמן שאעשה שינוי, אחרי תקופה שרציתי לעזוב וזה פשוט לא הסתדר. טוטנהאם זה מועדון שנתן לי המון ואני מרגיש שהוא בכיוון הנכון ואני רוצה להיות חלק. כרגע כל מה שאני חושב עליו זה ליהנות מכדורגל, כי במדריד אני חושב שכולם ראו שזה לא קרה. כשאתה לא מרוצה, קשה להציג את הכדורגל שלך ברמה גבוהה".

גארת' בייל | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי