0:1 דרמטי ללידס על שפילד, שעדיין ללא נקודות העונה

פטריק במפורד חוגג | ALEX LIVESEY/POOL/AFP via Getty Images

העולה החדשה רשמה ניצחון שני ברציפות בזכות שער מאוחר של פטריק במפורד בדקה ה-88, אשר העניק למרסלו ביילסה שלוש נקודות. הפתעת העונה הקודמת צריכה לדאוג כשהיא עם 0 נקודות במאזנה מתוך 9 אפשריות

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של הפרמיירליג נמשך היום (ראשון), כאשר שפילד יונייטד אירחה את לידס והפסידה 1:0, שחיברה ניצחון שני ברציפות והמשיכה בפתיחת העונה החיובית שלה. אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה 4:3 לליברפול וניצחה 3:4 את פולהאם במחזור השני, כעת לקבוצה של מרסלו ביילסה שש נקודות מתוך תשע אפשריות.

מן העבר השני, שפילד צריכה לדאוג. מי שהייתה הפתעת העונה הקודמת פתחה רעה מאוד את העונה הנוכחית, והיא עם מאזן של 0 נקודות אחרי שלושה מחזורים. חניכיו של כריס וילדר שוב נכנעו, אחרי שהפסידו גם לוולבס ואסטון וילה במחזורים הקודמים.

קיבלנו משחק קצבי עם לא מעט מצבי הבקעה. לידס החזיקה יותר בכדור, הייתה דומיננטית ואפשר להגיד שהניצחון הגיע לה. העולה החדשה סבלה מאוד עד שהצליחה להכריע את המשחק, אך לבסוף היה זה פטריק במפורד שעשה זאת בדקה ה-88. ג'ק הריסון הנהדר הגביה כדור מהאגף השמאלי, החלוץ התרומם ושלח נגיחה לא בעוצמה גבוהה מדי, אך מדויקת וכנגד כיוון התנועה של השוער, והכניע אותו.

סאנדר ברגה וכריס באשם מאוכזבים | Oli Scarff – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי