צפו בתקציר: שלושער אדיר לוארדי, 2:5 ללסטר על מנצ'סטר סיטי

הקבוצה של פפ עוד הובילה מגולאסו של מאחרז בדקה הרביעית אך התפרקה במשחק הגנה שערורייתי בו ביצעה שלושה פנדלים. מלך שערי הליגה אשתקד הבריק. מדיסון כבש שער גדול, טילמאנס חתם

(גודל טקסט)

אחרי שבעונה שעברה סיימה במרחק גדול מהאלופה ליברפול והרימה דגל לבן בשלב מוקדם של העונה, מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, יודעת שדבר כזה לא יכול לקרות. אלא שכבר במחזור השלישי היא ספגה מפלה כשהובסה 5:2 נגד לסטר סיטי אתמול (ראשון) בבית במשחק בו נשרקו לא פחות משלושה פנדלים לטובת האורחת. לסטר מחזיקה בפסגה בגאון עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים ויחס שערים 4:12.

ג'יימי וארדי, הכובש המצטיין בפרמיירליג אשתקד (23 כיבושים), רשם הצגה עם שלושער ואולי החל את המירוץ לעבר תואר אישי גם העונה. אין ספק שישנם לא מעט סימני שאלה לגבי הקו האחורי של פפ.

סיטי חסרה את צמד החלוצים סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס הפצועים ועל כן ראחים סטרלינג פתח בחוד, וההתחלה הייתה מצוינת כשריאד מאחרז כבש שער ענק כבר בדקה הרביעית: כדור קרן של המארחת הורחק בצורה לא טובה, הקשר המתין בצד ימין ושלח בעיטה אדירה לקורה ופנימה – גולאסו.

ג'יימי וארדי חוגג עם שחקני לסטר ערב ענק | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

בדקה ה-37 החלה ההצגה של וארדי שהוכשל ברחבה על ידי קייל ווקר והשווה בפנדל – 1:1. בתוך ארבע דקות במחצית השנייה הגיע בליץ' והחלוץ השלים שלושער תוך 21 דקות. בדקה ה-54 הוא כבש בעקב וכעבור ארבע דקות העלה את לסטר ל-1:3 בפנדל אחרי ששוב הוכשל ברחבה, הפעם על ידי אריק גרסיה.

פפ ניסה להגיב, פרננדיניו היה על המגרש עוד קודם לכן ופראן טורס החליף את פיל פודן אבל דווקא מחליף מהצד השני, ג'יימס מדיסון, עלה על לוח התוצאות עם בעיטה מסובבת נפלאה ו-1:4 בדקה ה-77. נייתן אקה עוד צימק בדקה ה-84 בנגיחה לאחר כדור קרן של מאחרז, אך ההשפלה נמשכה. שתי דקות לסיום היה תורו של בנג'מין מנדי לבצע עבירה ברחבה ויורי טילמאנס כבש בפנדל.

באמצע השבוע תפגוש סיטי את ברנלי בסיבוב הרביעי בגביע הליגה ותנסה להתאושש, ובמחזור הליגה הבא מצפה לה משחק חוץ לא פשוט נגד לידס של מרסלו ביילסה. לסטר, שהודחה מגביע הליגה, תארח בשבת את ווסטהאם בביתה.

שחקני מנצ'סטר סיטי. תבוסה כואבת | James Williamson – AMA/Getty Images
פפ גווארדיולה חסר אונים | Martin Rickett – Pool/Getty Images

ווסטהאם – וולבס 0:4

אחרי שני הפסדים הפטישים השיגו ניצחון בכורה העונה ועשו זאת בגדול בהצגה גדולה במשחק הבית. ג'רוד באוון. כבש את הראשון בדקה ה-17 והשלים צמד בדקה ה-57. ראול חימנס כבש שער עצמי בדקה ה-66 עם החזה לאחר כדור קרן, וקיבלנו עוד הוכחה לכך שזה לא היום של וולבס. סבסטיאן האלר קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן בנגיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי