מוריניו הצהיר שיעלה בהרכב משני נגד צ'לסי, אך עלי מחוץ לסגל

האם הקשר בדרך לפריז סן ז'רמן? טוטנהאם צפויה לבצע שינויים רבים בהרכב בגביע הליגה (21:45 בספורט2) כדי לשמור כוחות למכבי חיפה ולמנצ'סטר יונייטד, אך הקשר לא יזכה להתלבש גם הפעם

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

קשה לחשוב שדלה עלי לא בדרך החוצה מטוטנהאם. התרנגולים אמנם מכחישים שעתידו של הקשר במועדון אחר וגם ז'וזה מוריניו מגבה אותו במסיבת העיתונאים, אבל על אף שלא התלבש ביום ראשון למשחק הפרמיירליג נגד ניוקאסל ולמרות שמוריניו אישר שהערב נגד צ'לסי בגביע הליגה יעלה הרכב משני למדי (21:45, ישיר בספורט2) בשל הקרבה למשחק נגד מכבי חיפה ביום חמישי (22:00, ישיר בספורט1) ומנצ'סטר יונייטד, עלי שוב לא בסגל.

ביממה האחרונה פורסם באנגליה שמונאקו התעניינה בצירוף עלי ונדחתה על ידי השחקן, אולם הקבוצה החדשה שנכנסה לתמונה ובוחנת אפשרות לצרפו היא פריז סן ז'רמן, קבוצה שאליה לא סביר שעלי יסרב לעבור לאור מצבו הנוכחי בלונדון. עלי אמנם פתח בהרכב במשחק הראשון של העונה נגד אברטון, אבל הוחלף במחצית ונטען כי היה לו עימות עם מוריניו. מאז הוא שיחק רק בליגה האירופית נגד שקנדיה המקדונית, משחק בו הוחלף בדקה ה-60 במצב של 1:1 ובשאר המשחקים נותר מחוץ לסגל.

"מה אתם הייתם עושים במצב שלי?", אמר מוריניו במסיבת העיתונאים לקראת המפגש הערב, "הייתי רוצה להילחם על גביע הליגה, אבל לצערי אני לא חושב שזה אפשרי. יש לנו משחק ביום חמישי שיכניס לנו הרבה כסף, גם אם לא כמו השתתפות בליגת האלופות, וזה חשוב למועדון". ולמרות זאת, עלי לא ייכלל בסגל וספק אם יתלבש למשחק נגד מכבי חיפה. שבוע לפני סגירת חלון ההעברות, מעניין יהיה לראות אם עלי אכן בדרכו לפריז סן ז'רמן.

דלה עלי
דלה עלי | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי