סרג'יניו דסט חתם בברצלונה, חלוץ חדש קרוב לטוטנהאם

סרג'יניו דסט. עשוי לשחק מחר | ברצלונה

המגן בן ה-19 עבר מאייאקס תמורת 21 מיליון יורו. רגע לפני המשחק מול מכבי חיפה, התרנגולים צפויים לצרף את קרלוס ויניסיוס. מילאן החתימה את ינס פטר האוגה, פפ רוצה את טגליאפיקו. וגם: קאייחון בדרך לקבוצה חדשה

קבוצות: מילאן טוטנהאם
(גודל טקסט)

רשמי

* יש מגן ימני: ברצלונה הודיעה רשמית על צירופו של סרג'יניו דסט בן ה-19, שמגיע מאייאקס תמורת 21 מיליון יורו (חמישה מיליון נוספים יועברו להולנדים בצורת בונוסים). האמריקאי, שילבש את הספרה 2 על גב החולצה שלו, חתם על חוזה עד 2025 וסעיף שחרורו יעמוד על 400 מיליון יורו.

* שמהשל פנרבחצ'ה קושר במשך שבועות ארוכות לגבי צירופו של ערן זהבי, מהלך שכידוע לא יצא לפועל. המועדון הטורקי הודיע היום על צירופו של פאפיס סיסה הסנגלי, הזכור בעיקר מתקופתו בניוקאסל.

* מילאן הודיעה על החתמתו של ינס פטר האוגה, קשרה של בודה גלימט הנורבגית, בתמורה לחמישה מיליון יורו. הקשר, שמשתייך לסגל הנבחרת הצעירה במולדתו, חתם עד 2025.

* שחקן חדש לפולהאם. אדמולה לוקמן, החלוץ האנגלי בן ה-22, ששיחק בעבר באברטון, הצטרף לקוטג'רס בהשאלה מלייפציג עד לסיום העונה תמורת שני מיליון יורו.

* ג'ירונה מתחזקת עם צירופו של אנטוניו לונה (29), המגן השמאלי שנפרד מלבאנטה. אשתקד רשם 24 הופעות במדי ראיו וייקאנו כמושאל.

* בורנמות', שירדה לצ'מפיונשיפ ותתחרה העונה על חזרה לליגה האנגלית הבכירה, צירפה בהשאלה מאתלטיקו מדריד את רודריגו ריקלמה.

שמועות

* בוקר המשחק מול מכבי חיפה, טוטנהאם מתקרבת להחתמת חלוץ חדש: קרלוס ויניסיוס מבנפיקה. השחקן בן ה-25 אמור להצטרף בהשאלה עד לסיום העונה עם אופציית רכישה בסך כ-45 מיליון יורו. הברזילאי כבש בעונה הקודמת 18 שערים והוסיף שמונה בישולים ב-32 הופעות בליגה הפורטוגלית.

* באיטליה דווח כי דוגלאס קוסטה דחה את ההצעה של מנצ'סטר יונייטד והוא רוצה להילחם על מקומו ביובנטוס. קשר הכנף בן ה-30 יעשה הכל כדי להישאר בשורות האלופה.

* יובנטוס תצרף שחקן מיריבתה לצמרת לאציו? לפי "קוריירה דלה ספורט", אנדראה פירלו רוצה את חואקין קוראה ומוכן לשלם עבורו 50 מיליון יורו. יש לציין שאם ההעברה תתרחש הרי שסביליה תהיה מרוצה שכן 15% מהסכום יגיע לחשבונה. החלוץ בן ה-20 כבש עשרה שערים אשתקד, תשעה מהם בליגה.

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | DIMITAR DILKOFF / Contributor

* בתקשורת הצרפתית דווח שמארסיי עשויה לצרף בקרוב לסגלה את מתאו גונדוזי מארסנל, שיושאל לקבוצה מדרום צרפת לעונה הקרובה.

* בעקבות פציעת לירוי סאנה, באיירן מינכן שוב חזק בתמונה בניסיון לצרף את קאלום הדסון אודוי. הקשר הצעיר של צ'לסי כבר נמעט נרכש בעבר על ידי הבווארים, אך נפצע והאריך את חוזהו בבלוז. כעת, לאור מסע הרכש של הלונדונים, הוא עשוי לצאת בהשאלה.

* מערכת היחסים של מיקל ארטטה ומתאו גונדוזי בארסנל לא חיובית במיוחד, והתותחנים מנסים להיפטר מהקשר. על פי הדיווחים, מארסיי הגישה הצעה במטרה לשאול אותו, אך ארסנל מעדיפה כרגע לקבל על סכום כספי.

* פדריקו קייזה, כוכב פיורנטינה, עשוי להצטרף ליובנטוס של אנדראה פירלו והסגולים כבר מכינים תחליף: חוסה קאייחון, שעזב הקיץ את נאפולי אחרי שבע שנים ונחשב לשחקן חופשי. אגב, קייזה מעורר עניין גם במנצ'סטר יונייטד שרוצה לצרף שחקן כנף וכידוע, מצויה במגעים עם עוסמאן דמבלה מברצלונה.

פדריקו קייזה | UEL MEDINA/AFP via Getty Images

* אחרי רכישת רובן דיאש, פפ גווארדיולה רוצה חיזוק נוסף להגנה של מנצ'סטר סיטי, ועל פי דיווח באנגליה מי שסומן הוא ניקולס טליאפיקו. מחירו של המגן השמאלי של אייאקס צפוי לנוע באיזור ה-22 מיליון ליש"ט.

* ולנסיה רוצה להחתים בלם ומי שעשוי להצטרף הוא שחקנה של יובנטוס, דניאלה רוגאני. האיטלקי נמצא בשולי הרוטציה אצל הגברת הזקנה, בה משחקים ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י ומתייס דה ליכט, ומעוניין לעבור לקבוצה אחרת.

* ווטסטהאם רוצה לצרף בהשאלה את רובן לופטוס-צ'יק מצ'לסי. לא ברור כמה הקשר בן ה-24 יהווה חלק ברוטציה של פרנק למפארד, ודייויד מויס מעוניין לצרפו אחרי שהפטישים לא הצליחו לסגור את מעברו של רוס בארקלי, שנחת באסטון וילה.

ניקולס טאגליאפיקו | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

* אברטון לא עוצרת. קרלו אנצ'לוטי מנסה לחזק את מרכז ההגנה ולפי "סקיי" המועדון פנה לנוריץ' בניסיון לרכוש את הבלם בן גודפרי. ההצעה בגובה כ-26 מיליון ליש"ט נדחתה.

* אתלטיקו מדריד קרובה לסיכום על שאילת לוקאס טוריירה מארסנל. עם זאת, תומאס פארטיי צפוי להישאר בשורות הקולצ'ונרוס.

* ועוד באתלטיקו מדריד: לפי "לאקיפ", תומא למאר צפוי לעבור בהשאלה ללייפציג.

* חלוץ ריאל מדריד, בורחה מיוראל, עובר בהשאלה לרומא וכבר הגיע לאיטליה להשלמת המעבר. את העונה שעברה הוא העביר כמושאל בלבאנטה ובמדיה כבש שמונה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי