Sport1 Banner

תואר אחד כבר הלך: ארסנל ניצחה את ליברפול בדו קרב פנדלים

שלושה ימים אחרי שהאלופה ניצחה 1:3 בפרמיירליג, התותחנים סחטו 0:0 ב-90 דקות וניצחו בתום בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. אוריגי ו-ווילסון החמיצו, ווילוק דייק בפנדל החמישי

קבוצות: ארסנל ליברפול
(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר גביע הליגה הגיעו הערב (חמישי) לסיומם בצורה הכי דרמטית שיש: ליברפול אירחה את ארסנל באצטדיון אנפילד, שלושה ימים לאחר ה-1:3 לזכות האלופה ביניהן בליגה, אבל הפעם זה הסתיים ב-0:0 בתום 90 דקות, הקבוצות ניגשו לדו קרב פנדלים ובסיומו ארסנל השיגה את הכרטיס לשלב הבא.

הגרלת רבע הגמר, אגב, נערכה מיד לאחר המשחק ונקבע כי סטוק תפגוש את טוטנהאם, ברנטפורד את ניוקאסל, ארסנל את מנצ'סטר סיטי ואברטון תפגוש את מנצ'סטר יונייטד.

לאחר המשחק האינטנסיבי ביניהן השבוע בליגה ולקראת משחקיהן ביום ראשון במסגרת המחזור הרביעי בליגה, ליברפול בחוץ נגד אסטון וילה וארסנל בבית נגד שפילד יונייטד, עלו יורגן קלופ ומיקל ארטטה בהרכבים משניים.

ליברפול, למשל, עלתה מבין שחקני ההרכב הראשון עם וירג'יל ואן דייק ומוחמד סלאח בלבד, שניהם גם הוחלפו אחרי 61 דקות, ואילו התותחנים עלו בקישור עם גרניט ג'אקה ודני סבאיוס, אך בהתקפה עם ניקולה פפה, בוקאיו סאקה ואדי אנקטייה, כולם שחקני ספסל וללא פייר אמריק אובמיאנג או וויליאן שלא היו בסגל, כשאלכסנדר לקאזט עלה לקראת הסיום עבור בעיטות ההכרעה.

ג'ו ווילוק
ג'ו ווילוק | Peter Byrne – Pool/Getty Images

נקפוץ היישר לפנדלים: ג'יימס מילנר, ג'ורג'יניו ויינאלדום שעלה מהספסל וטאקומי מינאמינו כבשו לזכות ליברפול את שלוש הבעיטות הראשונות, מנגד מוחמד א-נני החמיץ אחרי שלקאזט וסדריק סוארס כבשו, אולם מחליף נוסף של ליברפול, דיבוק אוריגי, החמיץ גם הוא ואפשר לאיינסלי מייטלנד-ניילס להשוות.

קרטיס ג'ונס כבש את הפנדל הרביעי לזכות ליברפול, פפה שוב איזן והבועט החמישי היה הארי ווילסון שהחמיץ וכך התותחנים סיימו את המפגש עם ידם על העליונה, כשג'ו ווילוק האחרון להרעיד את הרשת.

ג'ו ווילוק
ג'ו ווילוק | LAURENCE GRIFFITHS/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות הערב: אסטון וילה – סטוק 1:0, ברנטפורד – פולהאם 0:3.

עוד באותו נושא: ג'ו ווילוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי