קלופ חשף מה אמר ללנו, שקטע רצף מביך באנפילד

יורגן קלופ | Laurence Griffiths/PA Images via Getty Images

מאמן ליברפול התלוצץ עם שוער ארסנל (הראשון ששמר על רשת נקייה באנפילד אחרי 8 שנים), שנתן הצגה והעלה את קבוצתו לרבע גמר גביע הליגה בפנדלים: "לא מרוצה ממנו". ארטטה מכוון לזכייה, שאקירי יעזוב את האלופה?

קבוצות: ליברפול ארסנל
(גודל טקסט)

ליברפול נגד ארסנל זה תמיד משחק מעניין, גם אם הוא בגביע הליגה וגם אם עולים הרכבים משניים יחסית, כפי שקרה אתמול (חמישי). שתי הקבוצות נפגשו במסגרת שמינית הגמר, שלושה ימים בלבד אחרי שהאלופה ניצחה 1:3 בליגה, ואמש היא נכנעה 5:4 בפנדלים אחרי 0:0 בתום 90 דקות.

צפו בתקציר: ארסנל ניצחה את ליברפול בפנדלים ועלתה לרבע גמר גביע הליגה

ליברפול הייתה טובה יותר במהלך המשחק, הגיעה ליותר מצבים ונעצרה פעם אחר פעם אצל שוער ארסנל, ברנד לנו. הגרמני סיפק תצוגה גדולה, זכה בסיום בתואר איש המשחק ותסכל את שחקני המייטי רדס. קצת מוזר שלא קיבלנו שערים בהתמודדות הזו – כי בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות נכבשו לא פחות מ-18 שערים רק במחציות הראשונות. אגב, זה היה התיקו המאופס הראשון בין הקבוצות באנפילד מאז אוגוסט 1998.

בעצם, לא בטוח שזה מוזר, זה ברנד לנו בשיאו. שוער ארסנל קטע רצף שלילי מביך והפך לשוער הראשון של התותחנים ששומר על רשת נקייה באנפילד מאז ויטו מאנונה ב-2012. אגב, זה גם היה הניצחון האחרון של הקבוצה באצטדיון הביתי של ליברפול. הגרמני העלה את קבוצתו בפעם הרביעית בחמש שנים לשלב רבע גמר גביע הליגה עם יכולת מצוינת, עד לפנדל המכריע של ג'ו ווילוק.

לנו הוא סיפור, מכיוון שלקראת סוף העונה הקודמת הוא נפצע ומקומו נתפס על ידי אמיליאנו מרטינס, שעשה עבודה לא פחות ממצוינת ואיים על תפיסת אפודת השוער הראשון. במהלך שהפתיע רבים הקיץ, ארסנל ויתרה על מרטינס שנמכר לאסטון וילה ואור הזרקורים חזר ללנו, שאמר בסיום: "המועדון תמיד נתן לי את התחושה שהייתי השוער הראשון ושאהיה השוער הראשון. התפקיד שלי הוא להוכיח בכל שבוע ואני חושב שעשיתי את זה שוב".

ברנד לנו | David Price/Arsenal FC via Getty Images

גם המאמן של לנו, מיקל ארטטה, היה מרוצה: "אני מאוד מאמין בברנד ויודע מה הוא יכול לתת לנו. היה קשה למכור את מרטינס, החזקנו שני שוערים ממש טובים, והיינו צריכים לקבל החלטות אחרי שקיבלנו הצעה כספית טובה. אני מאוד מרוצה מההופעה של הקבוצה. אנחנו רוצים לזכות בגביע".

אגב, הופעתו של לנו לא נעלמה גם מעיניו של המאמן המפסיד, יורגן קלופ, בן ארצו, שהתלוצץ: "אמרתי לו בסיום המשחק שממש לא הייתי מרוצה ממנו". עוד הוסיף מאמן ליברפול: "מה שהיה חסר לנו זה לכבוש. הראינו את האיכות שלנו וזה פשוט לא הסתדר. זה בסדר גמור. בסופו של דבר, פנדלים זה מזל ועוד הרבה דברים, אבל ארסנל בעטה טוב מאוד ואנחנו לא בדיוק – ולכן הפסדנו".

באנגליה מדווח שג'רדאן שאקירי יעזוב את ליברפול עד לסיום חלון ההעברות, ואתמול הוא שוב לא נכלל בסגל. מבחינת ארסנל, מצפה לה ברבע הגמר מפגש מול מנצ'סטר סיטי, אשר יתקיים בעוד כחודשיים וחצי – ב-22/23 בדצמבר.

ג'רדאן שאקירי | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי