לא רק טיאגו: ליברפול אישרה שגם סאדיו מאנה נדבק בקורונה

סאדיו מאנה | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

התפרצות במרסיסייד? ימים ספורים לאחר שהרכש מבאיירן מינכן נמצא חיובי לנגיף, כעת גם הכוכב הסנגלי בבידוד והוא יחמיץ את המשחק נגד אסטון וילה (ראשון, 21:05 בספורט1)

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

זמן קצר לפני המשחק של ליברפול השבוע נגד ארסנל במסגרת הפרמיירליג, אישרו במועדון כי הרכש החדש מבאיירן מינכן, טיאגו אלקנטרה, נדבק בקורונה. בקבוצה מיהרו לבודד את הספרדי וקיוו שניתן יהיה להמשיך כרגיל, אלא שאמש (שישי) התברר כי כוכב נוסף נדבק – לא אחר מאשר סאדיו מאנה, שייעדר לפחות מהמשחק מחר נגד אסטון וילה (החל מ-21:05 בספורט1).

ליברפול מסרה שמאנה מרגיש טוב וסובל מתסמינים קלים בלבד, הכוכב הסנגלי שפתח את העונה בצורה מצוינת וכבש שלושה שערים בשני הניצחונות האחרונים בליגה על צ'לסי וארסנל הוסיף באינסטגרם: "אני נמצא בבידוד ומתחיל את תהליך ההחלמה שלי במהירות. אני מרגיש טוב, תודה רבה לכולם".

מאנה, כמובן, ייעדר גם ממשחקי נבחרת סנגל בשבוע הבא, נגד מרוקו ומאוריטניה. אם הכל יעבור כשורה, הוא יוכל לשוב לסגל ליברפול למחזור הבא, אחרי פגרת הנבחרות, משמע בעוד שבועיים לדרבי הגדול נגד אברטון.

סאדיו מאנה חוגג | JASON CAIRNDUFF/POOL/AFP via Getty Images

באשר למשחק מחר נגד וילה, פרט למאנה וכמובן לטיאגו אלקנטרה שישוב גם הוא אחרי פגרת הנבחרות, קלופ לא יחסר שחקנים משמעותיים לאחר שגם ג'ורדן הנדרסון שב לאימונים ונמצא בתמונת ההרכב. את מאנה צפוי להחליף בהתקפה דיוגו ז'וטה שהגיע מוולבס.

במסיבת העיתונאים אתמול בצהריים לקראת המשחק, עוד לפני שהמועדון אישר כי מאנה נמצא חיובי, הביע המנג'ר יורגן קלופ את חששו מיציאת השחקנים למשחקי הנבחרות: "אני לא יודע איך מדינות אחרות מתנהלות, אלא רק איך אנחנו עושים זאת בליברפול. אני מודאג, יש לנו משחק בשבת והם צריכים לחזור ממדינות שונות לפני כן. צריכים שהשחקנים יחזרו הביתה בצורה הכי מהירה ובטוחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי