ארסן ונגר: "יכול להיות שנשארתי בארסנל יותר מדי זמן"

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyiamges

הצרפתי שהדריך את התותחנים במשך 22 שנה, הודה כשנתיים לאחר עזיבתו: "חלק מהאוהדים רצו שינוי ואני יכול להבין אותם. יום אחד עוד אגיע לאצטדיון האמירויות, חשבתי שעדיף שנשמור קצת על ריחוק"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

במשך 22 שנה הוביל ארסן ונגר את ארסנל. הוא הגיע לצפון לונדון אחרי קצת יותר מעשור בו אימן את נאנסי, מונאקו ונאגויה גרמפוס היפנית, אבל יותר משני עשורים העביר כמנג'ר ארסנל ולנצח ייזכר כאגדה עבור התותחנים.

הבוקר (שבת) פורסם ראיון עם ונגר, שלא פעם דיבר על מערכת היחסים שלו עם ארסנל – אבל ייתכן שלראשונה הודה שהוא היה צריך לעזוב הרבה קודם. כיום ונגר משמש כפרשן ספורט, אבל הוא לא פוסל חזרה לאמן אם תצוץ ההזדמנות הנכונה.

"יכול להיות שנשארתי במועדון יותר מדי", אמר ונגר קצת יותר משנתיים אחרי שעזב, "אני לא יודע לומר. אני כן יודע שהייתי מחויב לכל אורך השנים ושלכל יום הגעתי כמו ביום הראשון בתפקיד. אני חושב שהובלתי את המועדון בצורה הכי טובה שיש. בשלב מסוים אמרו לי כבר שאני זקן ושאני צריך לעזוב, אבל אני לא הסתכלתי על זה בצורה הזו. הייתה לנו דרך מוצלחת ואני שירתתי את המועדון בצורה הטובה ביותר שיכולתי".

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

על סיום דרכו ב-2018 אמר: "המועדון חשב שעדיף שאעזוב. מאז ומתמיד חייתי על הרעיון שאולי יגיע היום בו אעזוב וזה קרה. האוהדים כבר לא היו מרוצים, חלקם, ואפשר להבין אנשים שרוצים שינוי אחרי 22 שנה".

ונגר, שיחגוג החודש את יום הולדתו ה-71, גם מתכנן לשוב לאצטדיון האמירויות שהיה לו בית אחרי שנים רבות בהייבורי: "יום אחד אני עוד אחזור לשם. הוזמנתי למשחקים, אבל חשבתי שיותר נכון שלא אגיע כדי שהקשר ייחתך לחלוטין. זה לא קל אחרי כל כך הרבה שנים שהובלתי את המועדון, אבל חשבתי שעדיף שנשמור קצת על ריחוק".

ארסן ונגר
אוהדי ארסנל נגד ארסן ונגר | Gettyimages

ארסנל הפסידה לליברפול 3:1 באנפילד ביום שני ואחרי שני ניצחונות רצופים בפתיחת הפרמיירליג מעדה לראשונה, אולם תנסה להתאושש כשתארח מחר את שפילד יונייטד (ראשון, 15:50, ישיר בספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי