שוב איבדה נקודות: מנצ'סטר סיטי סיימה ב-1:1 אצל לידס

ראחים סטרלינג מול ליף דייויס | Paul Ellis - Pool/Getty Images

אחרי שהובסה 5:2 על ידי לסטר, הקבוצה של גווארדיולה שוב לא הצליחה לנצח, הפעם מול העולה החדשה. סטרלינג כבש (17) אחרי מבצע אישי, רודריגו איזן (59) שלוש דקות לאחר שעלה מהספסל

(גודל טקסט)

צפו בתקציר המשחק

רק ביום ראשון האחרון ספגה מנצ'סטר סיטי הפסד כואב בבית כאשר נוצחה 5:2, והערב (שבת) סגנית אלופת אנגליה המשיכה את המומנטום הרע עם 1:1 חלש מאוד אצל העולה החדשה לידס. התכולים פתחו את המשחק נהדר, עלו ליתרון מוצדק מרגליו של ראחים סטרלינג, אך לאחר מכן פשוט נעלמו מכר הדשא ובמזל גדול יצאו עם נקודה אחת, מכיוון שהקבוצה המקומית הייתה ראויה לנצח.

הרבה מאוד דובר לקראת המשחק המרתק בין צמד המאמנים – פפ גווארדיולה ומרסלו בייסלה – שמציגים תמיד כדורגל סוחף ומלא בשערים. לידס של הארגנטינאי הגיעה למשחק עם אחרי שני ניצחונות רצופים, וגם הערב היא הייתה ראויה לשלישי במשך דקות רבות. ביום רביעי האחרון רובן דיאש הצטרף רשמית לסגל של גווארדיולה, וכבר היום רשם הופעת בכורה בסיטי באצטדיון "אלנד רואד". סטרלינג פתח שוב בחוד בשל ריבוי הפציעות בחלק הקדמי של התכולים.

כמו הרבה משחקים אחרים לאחרונה, מנצ'סטר סיטי פתחה את ההתמודדות הערב בשליטה כמעט מוחלטת, כאשר יריבתה לא מצליחה אפילו להניע את הכדור. מהר מאוד זה גם התבטא בשער היתרון של סטרלינג, שיצא למבצע אישי בדקה ה-17 ונעץ כדור בפינת השער של אילן מילייה. לאחר השער שכבשה, האורחת ממנצ'סטר "נרגעה", הפסיקה לשחק בקצב הגבוה ולמעשה החזירה את לידס למשחק.

פפ גווארדיולה עם מרסלו ביילסה | Paul Ellis/PA Images via Getty Images
ראחים סטרלינג | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

נגיחה של אזגיאן אליוסקי, הצלה גדולה של אדרסון מול לוק איילינג וטעות איומה של בנג'מין מנדי רק היו הסימנים המקדימים למחצית השנייה, שהייתה במשך דקות רבות בשליטתה של לידס.

בדקה ה-56 שלף ביילסה מהספסל את הרכש הנוצץ ביותר של הקיץ, החלוץ רודריגו מורנו, שטרם נכנס לעניינים העונה, אך היה במקום הנכון הפעם. הספרדי קבע שוויון במשחק שלוש דקות לאחר שנכנס לדשא, לאחר שניצל טעות של אדרסון כדי לגלגל לרשת את שערו הראשון בפרמיירליג.

הספסל של גווארדיולה היה רחוק מאידיאלי, וזה התבטא נהדר כאשר הכניס לכר הדשא את פרננדיניו על חשבונו של ריאד מאחרז. הברזילאי לא הביא שינוי, כמו גם כל חבריו, שאיבדו שוב נקודות יקרות בליגה. במחזור הבא התכולים ייפגשו את ארסנל וינסו לנצח דווקא את התותחנים, לידס תשחק נגד וולבס.

פפ גווארדיולה | Jason Cairnduff/PA Images via Getty Images
שחקני לידס חוגגים | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

הרכבים

לידס יונייטד: אילן מילייה, לוק איילינג, רובין קוך, ליאם קופר, קלווין פיליפס, אלדר קוסטה, אזגיאן אליוסקי (איאן פובדה, 46), סטיוארט דאלאס, מתאוש קליך (ליף דייויס, 77), טיילר רוברטס (רודריגו, 55), פטריק במפורד.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, בנג'מין מנדי (ניית'ן אקה, 72), איימריק לאפורט, רובן דיאש, קייל ווקר, רודרי, פראן טורס (ברנרדו סילבה, 65), פיל פודן, קווין דה בריינה, ריאד מאחרז (פרננדיניו, 77), ראחים סטרלינג.

שחקני מנצ'סטר סיטי, שחקני לידס | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 3, דה בריינה בעט לקורה!: בזמן שכולם חיכו לכדור גובה, הבלגי ניסה להפתיע עם בעיטה לשער מכדור חופשי ופגש את עמוד השער.

קווין דה בריינה מאיים על השער | JASON CAIRNDUFF/POOL/AFP via Getty Images

דקה 12, נגיחה מסוכת של דיאש: הבלם הפורטוגלי כמעט כבש בהופעת הבכורה אחרי שהגיע לכדור קרן חופשי לגמרי ונגח ליד העמוד.

דקה 14, איום ראשון של לידס: אחרי דקות רבות בהן המארחת לא הייתה במשחק, איילין הרים כדור נהדר לעבר הרחבה, אליוסקי הקדים את ווקר ונגח מעל המשקוף של אדרסון בסנטימטרים.

אליוזסקי עולה מעל קייל ווקר | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

דקה 17, 0:1 למנצ'סטר סיטי! אחרי דקות רבות של שליטה כמעט מוחלטת, טורס סידר לסטרלינג את המצב שהוא אוהב – האנגלי פרץ לעבר מרכז הרחבה מהאגף ושלח כדור שטוח ומדויק לפינה.

ראחים סטרלינג | Jason Cairnduff – Pool/Getty Images
ראחים סטרלינג, בנג'מין מנדי | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

דקה 37, לידס התקרבה לשוויון: לאחר השער של סיטי, המשחק הפך לשקול מאוד. דאלאס פרץ לתוך הרחבה וניסה להקפיץ מעל אדרסון. ווקר התערב ומנע שער שוויון כמעט בטוח.

דקה 39, בעיטה אדירה של פודן: מיד לאחר ההחמצה של לידס, סיטי יצאה להתקפה מהירה מאוד כשבסיומה פודן שלח כדור אדיר שחמק ליד השער.

פיל פודן נגד לידס | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

דקה 45, הצלה אדירה של אדרסון!: מנדי טעה בגדול ואפשר לאיילין המגן לגנוב לו את הכדור ולרוץ לעבר השער, אדרסון עמד היטב והציל את המגן הצרפתי.

דקה 45+1, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: מנצ'סטר סיטי ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 0:1 על לידס.

מחצית שנייה

דקה 59, לידס איזה ל-1:1! רודריגו מורנו עלה מהספסל ותוך שלוש דקות כבש שער בכורה בפרמיירליג. הספרדי ניצל טעות של אדרסון בכדור קרן וגלגל מקרוב לרשת החשופה.

רודריגו מבקיע נגד מנצ'סטר סיטי | JASON CAIRNDUFF/POOL/AFP via Getty Images
רודריגו מורנו חוגג עם שחקני לידס | Catherine Ivill/Getty Images

דקה 69, כמעט 1:2 ללידס! פעם נוספת רודריגו היה האיש המסוכן, כאשר נגח כדור נהדר לעבר השער של מנצ'סטר סיטי. אדרסון הדף רק למשקוף.

דקה 74, לידס מתקרבת לשער שני: במפורד הגיע למצב אדיר מול אדרסון, ששוב פעם הצליח לעצור את החלוץ.

אדרסון עוצר את פטריק במפורד | Jason Cairnduff/PA Images via Getty Images

דקה 85, סטרלינג כמט ניצח את המשחק: החלוץ האנגלי היה קרוב להשלים צמד, אך הבעיטה שלו לא הייתה מדויקת.

ראחים סטרלינג | Paul Ellis/PA Images via Getty Images

דקה 90+3, שריקת הסיום: מנצ'סטר סיטי ולידס יונייטד נפרדו ב-1:1 ב"אלנד רואד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי