Sport1 Banner

סאקה ופפה העניקו לארסנל 1:2 על שפילד יונייטד

האנגלי כבש בתום מהלך קבוצתי נהדר (61), הצרפתי עשה זאת במבצע סולו (64) והתותחנים חזרו לנצח בליגה. וולבס גברה 0:1 על פולהאם

(גודל טקסט)

כשהיא במצב רוח מרומם לאחר שהדיחה את ליברפול מגביע הליגה לפני שלושה ימים, ארסנל התייצבה היום (ראשון) למשחק ביתי במסגרת המחזור הרביעי בפרמיירליג והמשיכה במומנטום עם 0:2 על שפילד יונייטד, שהיווה את ניצחון הליגה השלישי שלה העונה. בוקאיו סאקה וניקולא פפה כבשו את השערים לזכות הקבוצה של מיקל ארטטה, שממשיכה להראות כי זו לא אותה הקבוצה שראינו בעונה שעברה – בדיוק ההפך מהחבורה של כריס וויילדר, שכמעט העפילה למפעלים האירופיים ב-2019/20 אך פתחה את העונה הנוכחית עם ארבעה הפסדים רצופים.

61 דקות לקח לתותחנים למצוא את הרשת, אך כשזה קרה, הם חיסלו את שפילד תוך שתי התקפות. בראשונה, וויליאן מסר לאובמיאנג שהמשיך לביירין והספרדי הגביה מצוין לראשו של סאקה, שנגח פנימה וקבע 0:1. שלוש דקות בלבד חלפו וביירין רשם בישול שני במשחק: ניקולא פפה קיבל כדור מהמגן, דהר קדימה ובין שני שחקנים של האורחת שחרר בעיטה בשמאל לפינה הרחוקה, כדי להכפיל את היתרון של ארסנל. דייויד מקגולדריק עוד נתן תקווה ל"להבים" כשכבש מחוץ לרחבה וצימק ל-2:1, אך יותר מזה האורחת לא הצליחה להוציא.

לאחר פגרת הנבחרות שתחל בסוף השבוע הקרוב, לארטטה ושחקניו יחכה מבחן גדול במחזור הבא שייערך בעוד 13 ימים – מנצ'סטר סיטי הלחוצה, שהספיקה כבר לשמוט חמש נקודות בשלושה משחקים, תחכה להם באצטדיון איתיחאד. שפילד תנסה להשיג ניצחון בכורה במשחק ביתי נגד פולהאם אחרי הפגרה.

בוקאיו סאקה. גם הוא השתתף בחגיגה | KIRSTY WIGGLESWORTH/POOL/AFP via Getty Images

וולבס – פולהאם 0:1 (צפו בתקציר)

העולה החדשה מלונדון אמנם לא ספגה בכמויות כמו במחזורים הקודמים, אך הפסידה שוב ועדיין לא השיגה נקודות העונה. ה"זאבים" של נונו אספיריטו סנטו, לעומת זאת, חזרו לנצח אחרי שני הפסדים. פטרו נטו הפורטוגלי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-56. וולבס תקווה להתחיל ברצף ניצחונות כשתפגוש את לידס במחזור הבא, פולהאם תתמודד מול שפילד בקרב בין שתי הקבוצות הגרועות בתחילת העונה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי