מסע חימוש: קבאני וטלס חתמו ביונייטד, גם טראורה

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני. להוט לשחק באולד טראפורד | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

החלוץ הוותיק, שסיים את חוזהו בפ.ס.ז', הצטרף רשמית לשדים האדומים, כמו גם המגן המצוין של פורטו אשר נרכש תמורת 15 מיליון יורו. שחקן הכנף בן ה-18 של אטאלנטה חתם, יצטרף בינואר

(גודל טקסט)

אחרי ה-6:1 הכואב אתמול (ראשון) לטוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד עמלה בגדול על על חיזוק ביום האחרון של חלון ההעברות וצירפה רשמית את החלוץ אדינסון קבאני והמגן השמאלי אלכס טלס. האורוגוואי הגיע כמובן בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, בעוד השדים האדומים שילמו לפורטו 15 מיליון יורו על הברזילאי, שהצטרף בחוזה לסיום עונת 2023/24 עם אופציה לעונה נוספת.

טלס בן ה-27 אולי לא יהיה מוכר לרבים מכיוון שלא שיחק בקבוצות ענק, אך מדובר במגן עם רגל שמאל אדירה שאמון בקבוצתו על המצבים הנייחים והוא מספק מספרים של קשר התקפי עונה אחרי עונה. את העונה הקודמת הוא סיים עם 11 שערים ושמונה בישולים רק בליגה, ובשלושת המחזורים הראשונים של העונה הנוכחית הוא כבש פעמיים ובישל עוד שני שערים.

אלכס טלס | Manchester United/Manchester United via Getty Images

"זה כבוד עצום להצטרף למועדון יוקרתי כמו מנצ'סטר יונייטד", אמר טלס. "אתה צריך לעבוד קשה כדי להגיע לרגע הזה בקריירה שלך ועכשיו אני מגיע לכאן. אני יכול להבטיח אתן את כל כולי כדי להצליח. זכיתי בתארים רבים בפורטו ואני רוצה להמשיך בזה גם ביונייטד. אני לא יכול לחכות ללבוש את החולצה של המועדון".

שחקן נוסף שחתם ביונייטד היום הוא אמאד טראורה. מדובר בשחקן כנף/חלוץ בן 18 מאטאלנטה, אשר נחשב לכישרון גדול, והשדים האדומים שילמו עליו לא פחות מ-30 מיליון יורו. הוא יצטרף רק בחודש ינואר מכיוון שהוא מחכה לאשרת עבודה.

אמאד טראורה | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי