שימו עין: 10 שחקנים חופשיים שעוד יכולים לחתום בקבוצות חדשות

נת'ניאל קליין, דניאל סטארידג' | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

חלון ההעברות אמנם הסתיים, אך לא מעט שחקנים נותרו בעל כורחם ללא קבוצה ויכולים לחתום בכל יעד שירצו למרות שהמועד כבר עבר. ברשימה: האיש שהביא מונדיאל, כוכב ארסנל לשעבר וחלוץ נבחרת קרואטיה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות באירופה נסגר אתמול (שלישי) עם שלל העברות גדולות – אדינסון קבאני למנצ'סטר יונייטד, תומאס פארטיי לארסנל ודוגלאס קוסטה לבאיירן מינכן. זה רק על קצה המזלג. אבל יש כאלה שנותרו מאחור. לא מעט שחקנים נותרו ללא קבוצה גם לאחר שעבר המועד האחרון, והם עדיין יכולים לחתום ביעד חדשים. ב"מירור" האנגלי ערכו רשימה של עשרת השחקנים החופשיים הטובים ביותר, ויש פה כמה וכמה שמות מעניינים.

מריו גצה

האיש שהביא לגרמניה את גביע העולם ב-2014 עם שער ניצחון בגמר נגד ארגנטינה בדרך לחתימה בפ.ס.וו איינדהובן ובדרך לשיתוף פעולה עם ערן זהבי, אך כרגע הוא עדיין ללא קבוצה באופן רשמי. הקשר בן ה-28 שוחרר מדורטמונד בסיום העונה הקודמת.

דניאל סטארידג'

אחד הפספוסים הגדולים של הכדורגל האנגלי כבר בן 31. החלוץ, ששיחק בעבר בליברפול וצ'לסי, סיים בחודש מרץ את דרכו בטרבזונספור לאחר שהושעה מכדורגל על ידי פיפ"א למשך ארבעה חודשים, וכעת הוא מחפש את היעד הבא.

מריו גצה | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

חאתם בן ארפה

קשר נבחרת צרפת לשעבר חתם בינואר בוויאדוליד, ואחרי שפג חוזהו עם סיום העונה הקודמת מחפש אחר קבוצה חדשה. השחקן בן ה-33 שיחק בעבר בליון, מארסיי, ניוקאסל ופריז סן ז'רמן.

נת'ניאל קליין

איזה ירידה השחקן הזה חווה בשנים האחרונות. המגן הימני היה אחד הטובים בעמדתו בפרמיירליג, שיחק בנבחרת אנגליה, אך פשוט לא הפסיק להיפצע בעונות האחרונות. אחרי ששוחרר מליברפול, קליין בן ה-29 אמור לקרוב בקריסטל פאלאס על פי הדיווחים.

ג'ק ווילשר

רק לפני מספר ימים ווסטהאם שחררה את הקשר בן ה-28, שהיה נחשב להבטחת ענק בתחילת הקריירה בארסנל לא הצליח לפרוץ וסבל מפציעות רבות. היעד הבא שלו ככל הנראה יהיה בצ'מפיונשיפ, אך הוא טוען שהוא עדיין יכול לשחק ברמות הגבוהות.

ג'ק ווילשר | Stephen Pond/Getty Images

מריו מנדז'וקיץ'

החלוץ בן ה-34 היה בכל מקום והשיג כל כך הרבה בקריירה. זכה בליגת האלופות פעם אחת, הגיע לגמר המונדיאל עם קרואטיה, זכה ב-10 אליפויות בקריירה בקבוצותיו השונות ומחפש יעד חדש אחרי שעזב את אל-דוהייל הקטארית.

אלשנדרה פאטו

פעם ילד פלא, היום בן 31. עם 27 הופעות (האחרונה שבהן בגיל 24) ועשרה שערים, החלוץ מחפש קבוצה אחרי שעזב את סאו פאולו. לזכותו ייאמר שהוא היה טוב בקבוצות בהן שיחק בשנים האחרונות, אך לא הצליח להתאקלם בצ'לסי ב-2016.

דני וולבק

איך כוכבים נופלים. ממש ביממה האחרונה החלוץ שוחרר מווטפורד של ולדימיר איביץ', ובגיל 29 על הנייר יש לו עוד כמה שנים לתת. השאלה אם יוכל לשחק ברמת פרמיירליג. רשם לא פחות מ-42 הופעות בנבחרת אנגליה בהן כבש 16 שערים.

מריו מנדז'וקיץ' | Simon Holmes/NurPhoto via Getty Images

קוואדוו אסמואה

השחקן הגנאי כבר בן 31. הוא עשה שנים טובות מאוד ביובנטוס עד 2018, אז עזב לאינטר וגם שם היה טוב, בעיקר בעונתו הראשונה עד ששוחרר אתמול. משחק כמגן שמאלי, שחקן כנף שמאלי ושחקן מרכז שדה, עתיר ניסיון ויציב מאוד לאורך הקריירה. מי שתיקח אותו – תרוויח, ומעניין לראות האם יעזוב את איטליה לראשונה בקריירה.

קווין שטוגר

השחקן היחיד ברשימה שאפשר להגיד עליו שנמצא בשיא הקריירה פחות או יותר. שחקן מרכז שדה מוכשר אשר שוחרר מדיסלדורף אחרי שזו נשרה מהבונדסליגה בסיום העונה הקודמת. בגיל 27, האוסטרי מעורר מעניין בליגה הגרמנית הבכירה ובאנגליה.

אלשנדרה פאטו | Alexandre Schneider/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי