דיווח: ארסנל סיכמה על מכירת אוזיל, אך הקשר מסרב לעזוב

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

למרות שלא נרשם למשחקי הליגה האירופית ולא ברור לכמה קרדיט יזכה מארטטה בפרמיירליג, הקשר מתעקש להישאר בלונדון וצפוי להמשיך במועדון עד תום חוזהו בקיץ 2021. על פי הפרסום, הוצע לו חוזה עתק מערב הסעודית

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

מסוט אוזיל פשוט לא מוכן לעזוב את ארסנל. זה לא סוד שהתותחנים מחפשים זו שנה שנייה ברציפות להיפטר מהקשר שיחגוג השבוע את יום הולדתו ה-32, אבל העונה בקבוצה הלכו צעד קדימה עם הניסיון לגרום לעזיבתו וכלל לא רשמו אותו למשחקי הליגה האירופית.

אוזיל, שדווקא זכה לקרדיט תחת מיקל ארטטה עם מינוי המנג'ר בעונה שעברה, לא ראה אפילו דקת משחק העונה, למעשה לא שיחק מאז החזרה מ"פגרת הקורונה" בעונה שעברה – אז טען המנג'ר שהקשר פצוע ואילו אוזיל הבהיר כי הוא כשיר. במועדון לא ממש מכחישים שמדובר במהלכים כדי שאוזיל יסכים לוותר על שכרו ולעזוב, אחרי שרק היום פורסם כי החודש שולמו לו 8 מיליון ליש"ט מענק על הישארותו בקבוצה, כחלק מסעיף בחוזהו וכל זאת על אף שאינו משחק כבר שבעה חודשים.

משכורתו של אוזיל בצפון לונדון מוערכת בכ-18 מיליון ליש"ט בשנה, זכר להארכת החוזה ב-2018, "מתנת פרידה" לארסן ונגר שדווקא מאז עזיבתו את ארסנל, המניה של הקשר הלכה וצנחה. אוזיל הגיע לארסנל ב-2013 והיה מכוכבי הקבוצה, אך בשנים האחרונות נעדר ממשחקים רבים וכאמור מאז עזיבת ונגר לפני כשנתיים וחצי מנסים לשחררו מהחוזה. הקשר אף סירב לקצץ בשכרו בעונה שעברה כחלק מהמלחמה בין הצדדים וממשיך להרוויח כ-350 אלף ליש"ט בשבוע.

הבוקר (שני) מדווחים בממלכה שההצעה החדשה שהוגשה בפני מסוט אוזיל היא מקבוצת אל-נאסר מערב הסעודית, שמוכנה לשלם לו חוזה שמוערך במיליוני דולרים לעונה ולארסנל חמישה מיליון יורו על שחרורו. חוזהו של הגרמני יסתיים בקיץ הקרוב וארסנל מיהרה להסכים להצעה, אך נטען כי הקשר גם העונה ועל אף שלא ישחק באירופה ולא ברור כמה דקות יקבל בפרמיירליג, מתעקש להישאר עד תום החוזה שיפוג בסוף העונה, משמע בקיץ 2021.

מסוט אוזיל
אוזיל. מבלה בעיקר ביציע | ANDREW MATTHEWS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי