וולקאם: הכוכבים שצפויים לערוך בכורה במחזור הקרוב בפרמיירליג

תומאס פארטיי | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

אחרי סגירת חלון ההעברות ולאחר סיום פגרת הנבחרות, מספר רכשים מעניינים במיוחד עתידים לשחק לראשונה במדי הקבוצות החדשות שלהם במהלך סוף השבוע הקרוב בליגה האנגלית. יצליחו להשפיע כבר במשחק הבכורה?

(גודל טקסט)

בשעה טובה, פגרת הנבחרות הסתיימה והפרמיירליג תשוב אלינו מחר (שבת) אחרי כשבועיים, וכמה שהתגעגענו. מצפה לנו מחזור סופר מסקרן, כאשר בשבת אברטון המושלמת תפגוש את ליברפול לדרבי סוער (14:15, שידור ישיר בספורט1), צ'לסי תארח את סאות'מהפטון (16:50, שידור ישיר בספורט1), מנצ'סטר סיטי בקרב ענקיות מול ארסנל (19:20, שידור ישיר בספורט1) ומנצ'סטר יונייטד תגיע לניוקאסל (21:50, שידור ישיר בספורט1). ביום ראשון, טוטנהאם תפגוש את ווסטהאם (18:20, שידור ישיר בספורט1).

אם כל ההתמודדויות האדירות האלה לא מספיק מלהיבות, אז מה עם מספר כוכבים חדשים בליגה האנגלית שעשויים לערוך הופעת בכורה במחזור הקרוב? חלון ההעברות ננעל ב-5 באוקטובר עם כמה החתמות מעניינות, הנה ארבעה שחקנים שאנחנו אמורים לצפות בהם על כר הדשא בקרוב מאוד:

תומאס פארטיי – ארסנל

אחד ההעברות המסקרנות של הקיץ. תקופה ארוכה שהתותחנים ניסו לשים את ידם על הקשר האחורי שהגיע מאתלטיקו מדריד, ובעצם משנה את כל הקישור של מיקל ארטטה כשסוף סוף יש למאמן הספרדי גרזן אמיתי. הוא אמור לשחק במשחק הקרוב מול מנצ'סטר סיטי, ואולי אף יפתח בהרכב. מפגש עם הסיטיזנס בביתם במשחק הבכורה בפרמיירליג זו לא בדיוק קבלת פנים חלקה לליגה, ומדובר בהחלט בטבילת אש גדולה מאוד לגנאי עליו שולמו 50 מיליון יורו.

תומאס פארטיי | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

אלכס טלס – מנצ'סטר יונייטד

עוד החתמה מעניינת ביותר. המגן השמאלי הברזילאי כבר שנים נראה כמו מי שמגיע לו לקבל צ'אנס בקבוצה גדולה בליגה בכירה אחרי שנים אדירות בפורטו. השדים האדומים החתימו אותו במחיר מציאה של 15 מיליון יורו בלבד מכיוון שקבוצתו הקודמת חששה לאבד אותו בחינם בקיץ הבא לאחר שהיה אמור לסיים את חוזהו בתום העונה, והרווח כולו של אולה גונאר סולשיאר. הוא נמצא בתמונת ההרכב לניוקאסל, והאוהדים כבר לא יכולים לחכות לראות מי זה האיש שמעמדת המגן השמאלי סיפק בעונה הקודמת 13 שערים ו-12 בישולים בכל המסגרות, וגם את העונה הנוכחית החל בטירוף עם שני שערים ושני בישולים בשלושה משחקים בליגה הפורטוגלית.

אלכס טלס | Manchester United/Manchester United via Getty Images

גארת' בייל – טוטנהאם

אוהדי התרנגולים עדיין ממתינים בסבלנות להופעת הבכורה המחודשת של הוולשי בקבוצה, אחרי שהגיע לא כשיר מריאל מדריד בהשאלה. הוא חזר לאימונים מלאים ועל פי הדיווחים באנגליה גם נראה חד ומרשים את ז'וזה מוריניו. הוא אמור לפתוח על הספסל מול ווסטהאם, ומעניין לראות האם מי שהיה בעבר ההחתמה היקרה ביותר בתולדות הכדורגל העולמי יצליח לשחזר את יכולת השיא שלו מהעבר ולחזור להיות אותו שחקן שכולנו מכירים.

גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

ראפיניה – לידס

עוד החתמה מסקרנת ביותר שהגיעה לפרמיירליג ביום האחרון של חלון ההעברות. שחקן הכנף הברזילאי בן ה-23 הגיע מראן לקבוצה של מרסלו ביילסה תמורת כ-19 מיליון יורו, והוא ללא ספק יהיה תוספת מעניינת לעולה החדשה, שהיא אחת הקבוצות המסקרנות של העונה, ובינתיים גם אחת המלהיבות. ראפיניה המוכשר הספיק לערוך העונה שש הופעות בליגה הצרפתית, בהן כבש פעמים אחת ובישל פעמיים. ביום שני הוא וחבריו החדשים יארחו את וולבס (21:50, שידור ישיר בספורט1).

ראפיניה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי