חיה פצועה מול המוליכה המושלמת: קלופ חושב שאברטון "קבוצת טופ"

קרלו אנצ'לוטי, יורגן קלופ | JON SUPER/POOL/AFP via Getty Images

ליברפול תגיע חבולה אחרי ה-7:2 לאסטון וילה לקרב אדיר בדרבי של מרסיסייד, שמסקרן יותר מאי פעם (שבת, 14:15, ספורט4) וייערך 10 שנים בדיוק מאז הניצחון האחרון של הטופיז. מאמן האלופה: "אנצ'לוטי מאמן על"

(גודל טקסט)

הדרבי של מרסיסייד הוא תמיד מעניין, אבל מחר (שבת) הוא יהיה מסקרן יותר מאי פעם במסגרת המחזור החמישי של הליגה האנגלית. ליברפול, האלופה, תגיע חבולה וכואבת אחרי ה-7:2 לאסטון וילה המשוגע לפני פגרת הנבחרות למשחק חוץ קשה מול אברטון הלוהטת, שנמצאת בפסגת הפרמיירליג ועם מאזן מושלם בארבעת המחזורים הראשונים (14:15, שידור ישיר בספורט4).

באופן מדהים, אברטון תסגור בדיוק מחר 10 שנים מאז הניצחון האחרון שלה על ליברפול. האם היא תוכל שוב לנצח, עשור בדיוק מאז ה-17 באוקטובר 2010, אז היא רשמה 0:2 במסגרת המחזור השמיני של הליגה? את זה נדע מחר, אבל מה שבטוח, אף אחד לא מזלזל בה ואף אחד לא יופתע מחר אם הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תצא עם שלוש נקודות. אגב, גם בניצחון ההוא המשחק נערך בגודיסון פארק, ואולי זה משהו שיכול לעודד את הטופיז.

אבל אברטון צריכה להיזהר, כי מולה תשחק בכל זאת האלופה, ותמיד צריך להיזהר מחיה פצועה. ה-7:2 ההזוי לווילה היה ככל הנראה המשחק הגרוע ביותר של המייטי רדס בעידן יורגן קלופ, והוא לבטח דאג להראות להם כמה הוא לא מרוצה. המאמן הגרמני חשף: "הלילה של אחרי המשחק לא היה הלילה הכי טוב בחיי, ובבוקר שלאחר מכן שלחתי לשחקנים הודעה ארוכה על המחשבות שלי והדברים שקרו במשחק הזה, ואז הרגשתי הרבה יותר טוב".

קרלו אנצ'לוטי, יורגן קלופ | Nathan Stirk/Getty Images

מבחינה מקצועית, ליברפול תקבל בחזרה את סאדיו מאנה וטיאגו אלקנטרה, שהחלימו מקורונה, והשניים אף נמצאים בתמונת ההרכב. השוער הפצוע אליסון ימשיך להיעדר, כמו גם אלכס אוקסלייד צ'מברליין. נאבי קייטה טרם קיבל תשובה לגבי בדיקת הקורונה האחרונה שביצע וגם הוא נמצא בספק. מבחינת אברטון ישנן בשורות חיוביות – אלאן, שיימוס קולמן ואנדרה גומש התאוששו מהפציעות ויהיו כשירים, בעוד הבלם ירי מינה נמצא בספק.

קלופ פרגן לטופיז על פתיחת העונה המצוינת וכמובן לאנצ'לוטי, וציין שההצלחה של היריבה העירונית לא מפתיעה אותו: "אברטון קבוצת טופ עם מאמן על. מה שאני חושב על קרלו אנצ'לוטי מעולם לא היה סוד. אני אני לא יכול לכבד אותו יותר ממה שאני מכבד אותו כמאמן וכאדם. הוא בן אדם נפלא. ידעתי מהיום הראשון שהוא חתם באברטון שהקבוצה תצליח".

כמו כן, קלופ החמיא גם לחאמס רודריגס, שהצטרף הקיץ לאברטון וחווה רנסנס עם פתיחת עונה פשוט פנטסטית: "הצירוף שלו הוא העסקה הגדולה של הקיץ. הם עשו רכש מושלם הקיץ, מצאו בדיוק את השחקנים שהם היו צריכים כדי לשפר את הקבוצה שכבר הייתה די טובה. זו קבוצה מאוד טובה".

חאמס רודריגס | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

מן העבר השני, קרלו אנצ'לוטי נשמע בטוח בקבוצה שלו: "ליברפול קבוצה איכותית וברור שנצטרך לעשות את המקסימום ולהיות במיטבנו כדי לנצח אותה. שחקני הרכש שהצטרפו אלינו השתלבו בצורה נהדרת. האווירה אצלנו מצוינת, האימונים מתנהלים בקצב טוב ואני מרוצה מההתנהלות של השחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי