צפו בתקציר: צ'לסי איבדה יתרון כפול וסיימה ב-3:3 נגד סאות'המפטון

בעטו בדלי: וסטרגארד מנע מהבלוז ניצחון ביתי עם נגיחה בתוספת הזמן. ורנר כבש צמד שערים ראשונים בליגה כבר במחצית הראשונה, אך הקבוצה שלו חילקה מתנות לאורחת, אינגס ואדאמס ניצלו זאת. שער בכורה גם להאברץ

(גודל טקסט)

לאחר פגרת הנבחרות, צ'לסי חזרה הערב (שבת) לסטמפורד ברידג' וסיפקה משחק סוער מול סאות'המפטון, אשר הסתיים ב-3:3 לאחר משחק קצבי ודרמטי בלונדון. שער של הבלם יאניק וסטרגארד בתוספת הזמן של המשחק קבעה חלוקת נקודות דרמטית.

הקבוצה של פרנק למפארד בעטה בדלי בגדול. חצי שעה בלבד מפתיחת המשחק היא כבר הייתה ביתרון כפול, לאחר שטימו ורנר התעלה על כולם על יכולת אישית נהדרת וחגג את שני שעריו הראשונים בפרמיירליג. לקראת הירידה להפסקה החלה ההדרדרות ביכולת של צ'לסי, והמחצית השנייה הייתה אחרת לגמרי עבורה.

לפגרת הנבחרות שהייתה יצאה צ'לסי לאחר 0:4 על קריסטל פאלאס, והערב היא נכשלה בניסיון לייצר רצף נצחונות ראשון העונה. עוד לפני שריקת הפתיחה היום, הרבה תקוות של אוהדי צ'לסי התגשמו כאשר ניתן היה למצוא את חכים זייך על הספסל של למפארד, לראשונה מאז שהצטרף מאייאקס.

וסטרגארד חוגג בסטמפורד ברידג' | Ben Stansall – Pool/Getty Images

קפה אריסבלאגה, השוער המושמץ של צ'לסי, חזר לשער לאחר שאדוארד מנדי הסנגלי נפצע במשחקי הנבחרות, ולצערו של הספרדי הוא שוב טעה והיה לאחד הגורמים בחזרה של סאות'הפמטון למשחק. כאמור, אחרי שכבר הובילה 0:2, צ'לסי שיחקה רע מאוד עבורה, ועוד לפני הירידה למחצית דני אינגס ניצל טעות של קאי האברץ כדי לצמק את התוצאה.

כרבע מפתיחת המשחק הגיע הרגע המצער של קפה וצ'לסי, לאחר שקורט זומה מסר כדור רע לעבר השוער הספרדי, שיצא מהשער וטעה מול צ'ה אדאמס. החלוץ גנב את הכדור והפציץ את הרשת, בדרך ל-2:2 ומשחק חדש בברידג'.

שתי דקות בלבד לאחר מכן השחקנים בכחול השיבו את היתרון שלהם אחרי מהלך מהיר בו כרסטיאן פוליסיק מצא את ורנר, והחלוץ פרגן להאברץ. אקס לברקוזן החזיר על הטעות הקודמת וחגג גם עבורו שער בכורה בפרמיירליג.

קפה ושחקני צ'לסי. איבוד נקודות מרגיז עבורם | MATTHEW CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

למפארד הקים בהמשך את זייך מהספסל והענק למרוקאי הופעה ראשונה בכדורגל האנגלי. כאמור, בתוספת הזמן הגיע הרגע המכריע של המשחק – תיאו וולקוט, שציין עבורו בכורה מחודשת בסאות'המפטון המועדון בו גדל, בעט לעבר השער של קפה אחרי כדור חופשי, וסטרגארד נגע קלות בכדור וקבע תיקו בהתמודדות.

הרכבים

צ'לסי: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנדראס כריסטנסן, קורט זומה, בן צ'ילוול, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, מייסון מאונט (חכים זייך, 72), קאי האברץ, כריסטיאן פוליסיק (ריס ג'יימס, 87), טימו ורנר (תמי אברהם, 90).

סאות'המפטון: אלכס מקארת'י, קייל ווקר-פיטרס, יאן בדנארק, יאניק וסטרגארד, ראיין ברטרנד, תיאו וולקוט, ג'יימס וורד-פראוס, אוריול רומאו (איברהימה דיאלו, 87), ניית'ן רדמונד (ניית'ן טלה, 77), דני אינגס, צ'ה אדאמס (שיין לונג, 86).

פתיחת המחזור החמישי בסטמפורד ברידג' | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 15, 0:1 לצ'לסי! אחרי דקות פתיחה טובות של הבלוז, צ'ילוול מסר את הכדור לוורנר, שביצע הטעיה גדולה על בדנארק, ולאחר מכן השאיר מאחור את שאר שחקני ההגנה שהיו מולו, בדרך לשער בכורה בפרמיירליג.

ביצוע מרשים של ורנר | Ben Stansall/PA Images via Getty Images
שער בכורה בליגה האנגלית לחלוץ הגרמני | BEN STANSALL/POOL/AFP via Getty Images

דקה 28, 0:2 לצ'לסי! ורנר השלים צמד בכורה בפרמיירליג! ז'ורז'ינו מצא את הגרמני במסירה נהדרת, בדנארק ניסה להחזיר את הכדור עם הראש לעבר מקארת'י שוערו, אך ורנר הגיע בזמן, הקפיץ מעל השוער ונגח לרשת החשופה.

צמד ראשון בפרמיירליג לחלוץ לייפציג לשעבר | BEN STANSALL/POOL/AFP via Getty Images
ורנר ומאונט חוגגים. פתיחה נהדרת לצ'לסי | Mike Hewitt/Getty Images

דקה 43, סאות'נפטון צימקה ל-2:1! הקדושים חזרו למשחק בלונדון אחרי טעות של האברץ במרכז המגרש. אדאמס גנב את הכדור, מסר לאינגס שעבר את קפה וגלגל לרשת.

אינגס מול קפה. האנגלי כבש ללא בעיות | Mike Hewitt/Getty Images
שער רביעי העונה לאינגס | Mike Hewitt/Getty Images

מחצית שנייה

דקה 57, סאות'המפטון איזנה ל-2:2! פעם נוספת צ'לסי טעתה באזור המסוכן, זומה החזיר לא טוב לקפה, שיצא לא טוב לכדור ואפשר לאדאמס לגנוב את הכדור להפציץ את הרשת.

קפה על הרצפה, אדאמס גנב את הכדור | Ben Stansall – Pool/Getty Images
אדאמס חוגג את השוויון | BEN STANSALL/POOL/AFP via Getty Images

דקה 59, צ'לסי עלתה ל-2:3! זה היה מהיר עבור הבלוז! פוליסיק הוביל מהלך נהדר, ורנר קיבל את הכדור ופרגן להאברץ, שציין גם הוא את שערו הראשון בליגה האנגלית.

האברץ. לא התקשה להחזיר את היתרון לצ'לסי | Chris Lee – Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images
שער בכורה בליגה גם לאקס לברקוזן | Mike Hewitt/Getty Images

דקה 90+2, סאות'המפטון איזה ל-3:3! איזו דרמה בסטמפורד ברידג'! כדור חופשי הגיע לרגלו של וולקוט, שבעט לעבר השער של קפה ונגיחה חלשה של וסטרגארד הבלם מצאה את הרשת של צ'לסי בפעם השלישית במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי