ורנר: "בגרמניה אומרים שבאליפות זוכים דרך ההגנה. זה נכון"

חלוץ צ'לסי כבש צמד מרהיב וחגג שערי בכורה בפרמיירליג וגם האברץ מצא את הרשת, אבל צ'לסי שוב ספגה שלושה שערים ב-3:3 נגד סאות'המפטון. קפה פתח, שוב שגה וספג ביקורת: "הביטחון שלו מעוך על הרצפה"

(גודל טקסט)

מה יהיה עם ההגנה של צ'לסי? זה קרה לה ב-3:3 נגד ווסט ברומיץ' וזה קרה לה גם אתמול (שבת), כשספגה בתוספת הזמן וסיימה פעם נוספת ב-3:3, הפעם בבית מול סאות'המפטון. בחמישה מחזורים בלבד, זו כבר מעידה שלישית של פרנק למפארד שגם הפסיד לליברפול במחזור השני.

צ'לסי רכשה הקיץ שחקנים במעל 200 מיליון ליש"ט ומרביתם בהחלט מספקים את הסחורה, בדגש על המגן בן צ'ילוול, הקשר קאי האברץ שכבש אתמול לראשונה בפרמיירליג וכן החלוץ טימו ורנר שכבש אתמול צמד וחגג לראשונה בליגה הטובה בעולם, אבל ההגנה היא זו שעולה לה ביוקר כמעט מדי משחק.

השוער אדוארד מנדי נפצע בנבחרת ולא שיחק, גם הבלם טיאגו סילבה זכה למנוחה וכך שוב פתח קופה בין הקורות ובמרכז ההגנה עלה קורט זומה – בכך זכינו להוכחה נוספת, אם בכלל היה צורך כזה, עד כמה היה אבסורד להפוך את קפה לשוער היקר בעולם. "צ'לסי לא יכולה להשלים 90 דקות בלי לבצע לפחות טעות אחת קריטית", נכתב הבוקר בתקשורת הלונדונית, "הביטחון של קפה כבר התנפץ לרסיסים, מעוך על הרצפה".

קפה סופג בתוספת הזמן נגד סאות'המפטון
קפה סופג בתוספת הזמן נגד סאות'המפטון | Matt Watson/Southampton FC via Getty Images

למרות משחק רע נוסף של קפה, צ'לסי למרות הכל אפשרה לקדושים לחזור מ-2:0 ל-2:2 ומנעה מהאברץ את ורנר לחגוג שערי בכורה בפרמיירליג עם ניצחון חשוב. ורנר, אחרי ארבעה משחקים די חלשים בליגה, אתמול לא רק מצא את הרשת פעמיים, אלא גם כבש בשני ביצועים אישיים מרהיבים וסחט מחמאות מכל עבר.

"אני לא יודע אם יש לנו בעיה בהגנה", אמר ורנר לאחר המשחק, "מה שבטוח זה שספגנו שישה שערים בשני משחקים (מתוך שלושה). בגרמניה אנחנו אומרים שבאליפות זוכים דרך ההגנה ואני חושב שזה נכון. זה יום שאני 50 אחוז שמח כי הבקעתי ו-50 אחוז מאוכזב בגלל התוצאה". מאמן האורחת, ראלף האזנהוטל, שיבח את ההופעה של ורנר וטען: "לצ'לסי עם ורנר והאברץ יש יכולת להרוג".

פרנק למפארד עדיין לא מרגיש את הכסא שלו מתחיל להתנדנד, אבל גם הוא יודע שהבלוז יצטרכו לשנות גישה במהרה ולהתחיל לרשום רצף ניצחונות משכנע, כי ספק אם יזכה לקבל גיבוי כפי שקיבל בקיץ בו בזבז כ-250 מיליון ליש"ט. בסיום המשחק טען המנג'ר: "היינו צריכים להתמודד טוב יותר עם המשחק הזה. ורנר כבש שערים אישיים נפלאים, הוא נראה חד ואלו שערים שייתנו לו המון ביטחון כך שאני משוכנע שנראה ממנו עוד המון שערים, אבל אני מודאג מהטעויות שלנו".

על השיטה בה הוא משחק: "זה בכלל לא משנה, אנחנו פשוט צריכים לדעת לשחק בצורה חכמה ופשוטה יותר. כבר איבדנו יתרון כפול, הובלנו ושוב ספגנו. זה בכלל לא משנה המערך שאתה משחק איתו, יש דברים שאתה צריך לדעת שאסור שיקרו ולנו זה קרה. המון אלמנטים במשחק שלנו גורמים לטעויות ולשערים וזה מאכזב מאוד".

על קפה אמר למפארד: "אנחנו יודעים שכל העיניים עליו והוא צריך לדעת להתמודד עם זה. הוא רשם כמה הצלות טובות היום, אבל כשאתה שוער שופטים אותך בסוף על דברים אחרים. הוא ימשיך לעבוד קשה ואנחנו נתמוך בו ונהיה שם בשבילו זה לא שרק לקפה היה חלק בשערים, אבל כשמנדי יחזור לסגל אני זה שאחליט מי מביניהם ישחק".

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי