עדיין מושלמת: בארקלי הוביל את אסטון וילה ל-0:1 דרמטי אצל לסטר

אחרי ה-2:7 הגדול על ליברפול, הקבוצה של סמית' המשיכה במומנטום הנהדר. הקשר הניף את רגלו בתוספת הזמן וכבש משחק שני ברצף. פאלאס הובילה משער של זאהה, אך ספגה בדקה ה-90 נגד ברייטון

(גודל טקסט)

אחרי שבת רוויה בדרמות ובשערים, המחזור החמישי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) ובמשחק המוקדם נפגשו שתי קבוצות שהפסידו בכל מחזור עד כה: שפילד יונייטד ופולהאם, שהשיגו כל אחת נקודת בכורה לעונה זו כאשר נפרדו ב-1:1. לאחר מכן, קריסטל פאלאס וברייטון סיימו אף הם בתוצאה זהה אחרי שוויון דרמטי של השחפים בדקה ה-90. במשחק המרכזי של היום, אסטון וילה ניצחה 0:1 אצל לסטר.

לסטר – אסטון וילה 1:0

משחק שהבטיח הרבה, וכמעט אכזב בגדול. נראה שפגרת הנבחרות פגעה במומנטום הנהדר שבו הייתה אסטון וילה, שכשזכור ניצחה 2:7 מהדהד את ליברפול. הערב, הקבוצה מברמינגהאם הגיעה לאצטדיון "קינג פאוור" של לסטר, והודות לרגע קסום של רוס בארקלי שמרה על מאזן מושלם בליגה.

וילה הייתה הקבוצה הדומיננטית יותר על כר הדשא, במיוחד במחצית השנייה. המאמן דין סמית' פתח עם חולייה קדמית מוכשרת מאוד, הכוללת את טרזגה, ג'ק גריליש ואולי ווטקינס, כאשר בארקלי ניהל את הכל מאחוריהם. מן העבר השני, ברנדן רודג'רס חסר את החלוץ המוביל שלו ג'יימי וארדי.

שחקני אסטון וילה חוגגים. מאזן מושלם בליגה | JON SUPER/POOL/AFP via Getty Images

רגע ההכרעה של המשחק הגיע בתוספת הזמן. באקרלי, שכבש נגד ליברפול במחזור הקודם, קיבל את כדור כשלושים מטרים מהשער, התקדם מעט ושלח בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה, קספר שמייכל זינק בזמן אך לא הצליח למנוע את שער הניצחון.

קריסטל פאלאס – ברייטון 1:1

שהתוצאה לא תטעה אותכם – לפאלאס לא הגיעה נקודה. היא בעטה רק פעם אחת למסגרת לאורך המשחק כולו, כאשר עלתה ליתרון בזכות פנדל מדויק של ווילפריד זאהה בדקה ה-19. במחצית השנייה הקבוצה של רוי הודג'סון פשוט לא הייתה קיימת, ברייטון תקפה ותקפה, ולבסוף נעשה צדק כשהשחפים השיגו שוויון דרמטי בדקה ה-90 מבעיטה פנטסטית של אלכסיס מקאליסטר מקצה הרחבה. בדקה ה-90+3 הורחק בכרטיס אדום ישיר לואיס דאנק, בלם ברייטון, אחרי עבירה גסה בתוך רחבת פאלאס.

שפילד יונייטד – פולהאם 1:1

בעונה שעברה ה"להבים" עלו מליגת המשנה והפכו למרעננת הרשמית של הפרמיירליג, כשרק דעיכה בסיום העונה גרמה להם לפספס את הכרטיס למפעלים האירופיים. אלא שהעונה נפתחה ברצף הפסדים מבחינת שפילד, שקיוותה לנצח היום לראשונה אך לא הצליחה לעשות זאת גם מול העולה החדשה מלונדון, שכאמור נוצחה גם היא בכל משחק עד כה.

דווקא האורחת הייתה יכולה לצאת עם שלוש נקודות, אולם אלכסנדר מיטרוביץ' החמיץ פנדל שנשרק לזכות פולהאם בדקה ה-57, בעקבות נגיעת יד של ג'ק רובינסון ברחבה. 20 דקות מאוחר יותר, אדמולה לוקמן המושאל מלייפציג יצא לסלאלום נהדר שהסתיים ברשת והעלה את פולהאם ליתרון. אלא ששמונה דקות אחר כך, משחק הבלהות של מיטרוביץ' נמשך כשהחלוץ הסרבי ביצע עבירה ברחבה והעניק למארחת פנדל, אותו ניצל בילי שארפ כדי להשוות ל-1:1 ולקבוע את תוצאת המשחק.

אלכסנדר מיטרוביץ' | Oli Scarf – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי