הנה הוא בא: קבאני ייכלל בסגל מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי

אדינסון קבאני | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

החלוץ האורוגוואי עשוי לערוך בכורה בקרב הענק מול הבלוז (שבת, 19:15, ספורט2). סולשיאר הגן על ואן דה בייק, זייך בתמונת ההרכב של למפארד. וגם: מנדי מדבר על התחרות עם קפה

(גודל טקסט)

המחזור השישי של הפרמיירליג ייפתח הערב (שישי) במשחק בין אסטון וילה ללידס (21:50, שידור ישיר בספורט2), ואיזה קרב ענק מצפה לנו מחר. מנצ'סטר יונייטד תחזור לאולד טראפורד ותארח את צ'לסי של פרנק למפארד לאחד המשחקים הכי גדולים שהליגה האנגלית יכולה לספק (19:15, שידור ישיר בספורט2), ושתי הקבוצות כבר בשיאן של ההכנות להתמודדות.

יונייטד מגיעה למשחק אחרי ה-1:2 הנהדר על פריז סן ז'רמן בליגת האלופות ביום שלישי, ותקווה להביא את המומנטום גם לליגה, כשהיא עד כה השיגה שש נקודות בלבד בארבעת משחקיה. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר תקבל לראשונה את אדינסון קבאני, שייכלל בפעם הראשונה בסגל ואמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי השדים האדומים.

החלוץ האורוגוואי נכנס לאט לאט לכושר והחל להתאמן עם חבריו בתחילת השבוע לאחר שסיים את תקופת הבידוד, והוא ללא ספק חיזוק סופר משמעותי ליונייטד. מנגד, מי שייעדר יהיה אנתוני מרסיאל, שפתח מול פ.ס.ז' בצ'מפיונס, אך בליגה הוא ירצה את עונש ההרחקה שלו משלושה משחקים זכר לאדום ב-6:1 המשפיל לטוטנהאם (זה יהיה המשחק השני אותו יחמיץ).

אולה גונאר סולשיאר | GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images

על פי הדיווחים, סולשיאר אמור להמשיך במערך שלושת הבלמים איתו שיחק מול אלופת צרפת, ואקסל טואנזבה, שהרשים, ימשיך לקבל את חולצת ההרכב, כמו גם אלכס טלס, שערך את הופעת הבכורה שלו מול פ.ס.ז'. ברונו פרננדש ומרכוס ראשפורד ישחקו בחוליית ההתקפה, בזמן שמייסון גרינווד והארי מגווייר נמצאים בספק להתמודדות. אריק באיי וג'סי לינגרד ייעדרו. דוני ואן דה בייק שוב אמור להתחיל על הספסל ונראה שהוא טרם מוצא את מקומו אצל השדים האדומים.

מאמן יונייטד, סולשיאר, אמר לקראת המפגש מול צ'לסי: "קבאני רוצה כבר להשפיע. אשוחח איתו היום ונחליט מה יהיה מחר. הוא התאמן בצורה חזקה ואני מאמין שהוא יעמוד לרשותנו. אנחנו מקווים שמגווייר וגרינווד יהיו כשירים. ואן דה בייק? הוא כדורגלן טופ ויש לו זמן להתאקלם. הוא רוצה לשחק, זה ברור, והוא עוד ישחק הרבה. יש עונה ארוכה".

ומה קורה בגזרת צ'לסי? הבלוז סיימו ב-0:0 מול סביליה בליגת האלופות, והמאמן פרנק למפארד יהנה מסגל מלא (למעט בילי גילמור הצעיר שייעדר עוד תקופה ארוכה). הקבוצה שבנתה פרויקט סופר מסקרן הקיץ רושמת עד כה תוצאות יחסית מאכזבות ובמאזנה שמונה נקודות מתוך 15 אפשריות.

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

חכים זייך לאט לאט נכנס יותר ויותר לעניינים אחרי ששב מהפציעה שלו, ואחרי שעלה פעמיים כמחליף, הוא עשוי לפתוח לראשונה בהרכב, כשהוא, מייסון מאונט וכריסטיאן פוליסיק נאבקים על שני מקומות. קאי האברץ וטימו ורנר ימשיכו בהתקפה. אדוארד מנדי ימשיך בין הקורות וטיאגו סילבה הוותיק יפתח במרכז ההגנה.

"יש לי קשר טוב עם קפה אריסבלאגה", אמר מנדי, שבעצם הגיע כדי להיות השוער הראשון במקום הספרדי. "יש כאן שוערים מצוינים, יש גם את וילי קבאז'רו וכולנו מבינים שהקבוצה היא הכי חשוב. אנחנו דוחפים את את השני להשתפר. אני מודע לציפיות ורוצה לעשות את הכי טוב שלי ולהמשיך להתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי