ממשיכות לאכזב: מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נפרדו ב-0:0

משחק שהבטיח הרבה, אבל קיים הרבה פחות. השדים האדומים הרבו להחמיץ, מנדי הציג הופעה נהדרת בין הקורות של הבלוז וסיפק הדיפה מרהיבה בתוספת הזמן. קבאני רשם בכורה ביונייטד

(גודל טקסט)

העונה המאכזבת של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נמשכת. אחרי המשחקים בליגת האלופות, שתי הקבוצות נפגשו הערב (שבת) באולד טראפורד, במשחק שהבטיח הרבה, אבל הסתיים ב-0:0 השני העונה בפרמיירליג. השדים האדומים יכולים להרגיש מאוכזבים עוד יותר בגלל כמות החמצות גדולה, הבלוז פשוט לא הגיעו לצפון אנגליה וסיימו את המשחק עם איום אחד בודד לשער.

בתקשורת האנגלית עסקו רבות בעובדה שאדינסון קבאני נכלל לראשונה בסגל של אולה גונאר סולשיאר למשחק הערב, ובהמשך הוא גם קם מהספסל ורשם הופעת בכורה בליגה האנגלית, אך גם הוא לא סייע ליונייטד, שלא רשמה ניצחון במגרשה הביתי בליגה מאז המחזור ה-35 בעונה שעברה.

הבעיה הגדולה ביותר של צ'לסי ופרנק למפארד היא העמדה בין הקורות, כאשר מעמדו של קפה התערער באופן משמעותי לאחרונה, דבר אשר הגיעו לשיאו כאשר פטר צ'ך, שכבר פרש במאי, נרשם לסגל המורחב של הקבוצה. הערב אדוארד מנדי הוכיח שיש על מי לסמוך כאשר סיפק הופעה נהדרת בשער, אשר הגיעה לשיאה בתוספת הזמן כאשר הדף בצורה מרהיבה כדור של מרקוס ראשפורד, שכבר היה בדרך הבטוחה לרשת.

קבאני ושחקני יונייטד מאוכזבים מפתיחת העונה | Phil Noble – Pool/Getty Images
מנדי. גיבור המשחק של צ'לסי | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

כאמור, משחק ההתקפה של צ'לסי כמעט ולא היה בכלל במשחק, זאת למרות שצמד הגרמנים, קאי האברץ וטימו ורנר, פתחו בהרכב. לקראת הסיום חכים זייך עלה מהספסל אך לא הצליח להתבטא. בעוד ארבעה ימים בדיוק תעלה יונייטד שוב לכר הדשא הביתי כאשר תארח את לייפציג, צ'לסי תשחק במקביל ברוסיה נגד קרסנודאר.

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון ואן-ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, לוק שואו, סקוט מקטומיניי (מייסון גרינווד, 83), פרד, חואן מאטה (פול פוגבה, 58), ברונו פרננדש, דניאל ג'יימס (אדינסון קבאני, 58), מרקוס ראשפורד.

צ'לסי: אדוארד מנדי, ריס ג'יימס, טיאגו סילבה, קורט זומה, ססאר אספיליקווטה, בן צ'ילוול, אנגולו קאנטה, ג'ורג'יניו, קאי האברץ (מייסון מאונט, 72), כריסטיאן פוליסיק (חכים זייך, 81), טימו ורנר (תמי אברהם, 71).

מאצ'אפ על הקווים – סולשיאר מול למפארד | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 31, בעיטה ראשונה לשער במשחק: אחרי דקות רבות של גישושים מצד שתי הקבוצות, פרננדש היה ראשון לאיים על השער כאשר שלח כדור ישירות לידיים של מנדי.

פרננדש. איום ראשון לשער | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

דקה 36, ראשפורד פספס מצב גדול! פרננדש שלח את האנגלי לאחד על אחד מול מנדי, החלוץ יכול היה להקפיץ מעל השוער, אבל בחר לבעוט ונהדף על ידי הסנגלי.

ראשפורד. מצב גדול לחלוץ בן ה-22 | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

דקה 41, הצלה נוספת של מנדי! השוער של צ'לסי מציג יכולת טובה בין הקורות, ולקראת הירידה לחדר ההלבשה הדף בעיטה מסוכנת מאוד של מאטה.

דקה 45+1, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ירדו לחדר ההלבשה ב-0:0.

מחצית שנייה

דקה 59, כמעט שער מהיר של קבאני!: שניות ספורות לאחר שהחלוץ האורוגוואי עלה מהספסל, הוא הגיע נהדרל כדור לרוחב ושלח כדור שהתגלגל ליד העמוד הימני.

כמעט שער מהיר של קבאני | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

דקה 90, הצלה מרהיבה של מנדי!: השוער הסנגלי שוב פעם עשה זאת. כדור של ראשפורד ממרחק כבר היה בדרך הבטוחה לשער, אך מנדי היה שם שוב ומנע שער ניצחון של מנצ'סטר יונייטד.

דקה 90+5, שריקת הסיום של המשחק: מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נפרדו ב-0:0.

הצלה אדירה של מנדי | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי