בליברפול התלוננו: "בכלל לא בדקו אם זו הייתה עבירה ושוב טעו"

האלופה הצליחה להפוך פיגור ל-1:2 על שפילד יונייטד, אבל במרסיסייד לא מבינים כיצד נשרק פנדל מוקדם והטילו ספק בטיב ההחלטה. קלופ: "זו לא עבירה, בשישה מחזורים נעשו שלוש טעויות. ז'וטה? לפניו עתיד מזהיר"

(גודל טקסט)

זה לא היה מרשים מדי, ה-VAR מנע שער ממוחמד סלאח בעקבות נבדל קטנטן וגם הוביל לפנדל מאוד גבולי לטובת שפילד יונייטד מיד בפתיחה, אבל למרות הכל הצליחה ליברפול להפוך את התוצאה ולנצח באנפילד 1:2 משערים של רוברטו פירמינו ודיוגו ז'וטה, במשחק הליגה הראשון ללא וירג'יל ואן דייק שגמר את העונה בדרבי בשבוע שעבר.

אליסון אמנם התאושש מהפציעה מוקדם מהצפוי וכבר עמד בין הקורות במקום אדריאן, אבל לראשונה ללא וירג'יל ואן דייק וגם בלי פצועים וביניהם ג'ואל מאטיפ וטיאגו אלקנטרה, אלתר קלופ ובקישור פתח רוברטו פירמינו – את מקומו בחוד תפס דיוגו ז'וטה, הרכש מוולבס שגם הכריע את ההתמודות עם נגיחה נהדרת. במרכז ההגנה המשיך פאביניו, אבל ג'ו גומז נבחר לאיש המשחק אחרי תקופה בה ביצע מספר טעויות וספג ביקורות.

על פי הכותרת הבוקר (ראשון) ב"דיילי מייל", הפנדל שנשרק לטובת שפילד כבר אחרי 12 דקות לא נבדק כראוי על ידי צוות שופטי המסך. פאביניו, כידוע, ספק הכשיל את אולי מקברני על קו הרחבה (הקו נחשב חלק מהרחבה) ולפי הפרסום בעיתון, צוות ה-VAR כלל לא בחן האם הייתה עבירה או לא – אלא רק ניסה להבין אם היא בוצעה על קו הרחבה, משמע ברחבה ואז מדובר בפנדל, או לא. בסופו של דבר הוחלט לפסוק על בעיטת עונשין מ-11 מטר, אך באנגליה תוהים אם הייתה עבירה בכלל והאם ניתן לקבוע בוודאות שהייתה ברחבה.

בחוץ או בפנים? פאביניו ספק מכשיל את מקברני
בחוץ או בפנים? פאביניו ספק מכשיל את מקברני | STU FORSTER/POOL/AFP via Getty Images

בליברפול זעמו לאחר ששמעו את החדשות כי שופטי המסך כלל לא בחנו האם מדובר בעבירה או לא אלא רק אם האירוע התרחש ברחבה או מחוצה לה וקלופ אמר על אותה החלטה גבולית: "זה לא פנדל, בכלל לא הייתה עבירה. אנחנו אחרי שישה משחקי ליגה ובשלושה מהם צוות השיפוט קיבל את ההחלטה השגויה בסופו של דבר. הפנדל המוקדם הזה נתן תנופה אדירה לשפילד".

קלופ גם החמיא לז'וטה, כובש שער הניצחון שבמאזנו כבר שני שערים במדי האלופה: "הוא רק בן 23 ואם הוא ישמור על עצמו ויישאר כשיר, לפניו עתיד מבטיח. זה שחקן עם איכויות שהיינו זקוקים להן ואני מרוצה ממנו מאוד. הוא גם בן אדם מאוד נוח שקל לאהוב וזה הופך את הכל לקל יותר. הוא עוד יכול להשתפר ולהיות טוב הרבה יותר, כך שמדובר בחדשות מעולות עבורנו".

דיוגו ז'וטה
המבשל מברך את כובש שער הניצחון. מאנה וז'וטה | Stu Forster/Getty Images

מי שנמצא בכושר שיא הוא המגן השמאלי אנדי רוברטסון, שערך אמש את הופעתו ה-100 בפרמיירליג במדי ליברפול. המגן הסקוטי גם שבר שיא מועדון בזכות 77 ניצחונות ב-100 משחקים, יותר מכל אחד אחר במדי המייטירדס בפרק זמן זהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי