שני בספורט1: קיין וסון ימשיכו בכושר המטורף גם נגד ברנלי?

הארי קיין, יונג מין סון
הארי קיין, יונג מין סון | ANDREW BOYERS/POOL/AFP via Getty Images

טוטנהאם תתארח אצל קבוצת התחתית שצברה נקודה אחת בלבד (החל מ-21:50), שחקני ההתקפה שכבשו יחד 12 שערים בחמישה משחקים ושברו שיאים ימשיכו לשתף פעולה בחוד, בעוד בייל צפוי לעלות מהספסל

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

על פני ארבעה ימים מתפרש המחזור השישי בפרמיירליג והמשמעות היא שהוא יגיע לסיומו רק מחר (שני), כאשר ייערכו שני המשחקים האחרונים – תחילה תארח ברייטון את ווסט ברומיץ' (החל מ-19:20 בספורט1) והמנה העיקרית תגיע בשעה 22:00, אז ברנלי תארח את טוטנהאם הלוהטת (החל מ-21:50 בספורט1).

הקבוצה של ז'וזה מוריניו אמנם צברה רק שמונה נקודות בחמשת המחזורים הראשונים, אבל בכושר בו נמצאים הארי קיין ויונג מין סון זו בהחלט אחת הקבוצות המרתקות לא רק בממלכה, אלא באירופה כולה.

טוטנהאם החלה את 2020/21 עם הפסד ביתי 1:0 לאברטון, שתישאר בפסגה גם בתום המחזור הנ"ל, ומאז הביסה 2:5 את סאות'המפטון, ספגה מפנדל בתוספת הזמן ב-1:1 נגד ניוקאסל, רמסה 1:6 את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, ספגה בדקה ה-90 גם ב-3:3 נגד ווסטהאם, משחק בו איבדה יתרון 0:3 בשמונה הדקות האחרונות ובין לבין גם הביסה 2:7 את מכבי חיפה וביום חמישי ניצחה בקלות 0:3 את לאסק לינץ האוסטרית בליגה האירופית למעשה, לולא שני שערים שספגה בתוספת הזמן, הייתה מוצאת את עצמה גבוה בצמרת.

האחראים להצלחה ההתקפית הם כמובן הארי קיין וסון – הקוריאני עם שבעה שערים ושני בישולים בחמשת המחזורים ששוחקו ולקיין עוד חמישה שערים והמדהים הוא שקיין גם בישל שבעה לסון – משמע שהחלוץ מעורב כבר ב-12 שערים העונה בחמישה משחקים ובכך שבר שיא פרמיירליג.

סון וקיין. הצמד הכי לוהט באירופה | Matt Dunham/PA Images via Getty Images

"הארי קיין הפך למומחה למסירות, עושה זאת ברמה הכי גבוהה שיש", נכתב על החלוץ הבוקר ב"דיילי מייל" שזכה למנוחה בליגה האירופית ויעלה בהרכב. סון, לעומתו, עלה מהספסל לחצי השעה האחרונה וכמובן שהמשיך במומנטום האדיר ושוב כבש.

בניגוד לקיין וסון, גארת' בייל שפתח נגד לאסק וגם "בישל" (מסר כדור רוחב שהפך לשער עצמי), שוב צפוי לעלות מהספסל אחרי שפתח בליגה האירופית. סרחיו רגילון עשוי לזכות למנוחה ובמקומו יעלה בן דייויס וגם בצד ימין מעניין לראות אם מוריניו ימשיך עם סרז' אורייה, או שמא מאט דוהרטי שנרכש מוולבס ישוב להרכב לאחר הופעות בינוניות שהובילו להוצאתו מההרכב. אריק דייר הפצוע לא אמור לשחק ואת מקומו יתפוס מוסא סיסוקו.

עדיין לא יפתח בפרמיירליג. בייל | Matt Dunham/PA Images via Getty Images

מנגד, הקבוצה של שון דייץ', שביום שני שעבר צברה את הנקודה הראשונה שלה העונה כשסיימה ב-0:0 חלש נגד העולה החדשה ווסט ברומיץ', תארח לאחר המפגש נגד טוטנהאם גם את צ'לסי וכל נקודה שתצבור באחד משני המשחקים הללו תהיה מבחינתה בגדר בונוס, אחרי פתיחה רעה מאוד שכללה הפסדים ללסטר, סאות'המפטון וניוקאסל. יש לציין שלברנלי משחק חסר ממחזור הפתיחה שעליה להשלים נגד מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי