ביליץ' גילה ששחקן נמכר מאחורי גבו ועשוי להתפטר מווסט ברומיץ'

שעות ספורות לפני שהבאגיז יתארחו בברייטון (החל מ-19:20 בספורט1), גילה המאמן שחגאזי המצרי עוזב לערב הסעודית וכעת שוקל את עתידו המועדון

(גודל טקסט)

סיפור יצא דופן נחשף הבוקר (שני) באנגליה. דווקא בליגה הטובה בעולם, קרה שמאמן גילה רק כ-24 שעות ספורות לפני משחק על כך שאחד משחקניו עוזב את הקבוצה באופן מיידי, בעסקה שכמובן נעשתה מאחורי גבו.

ווסט ברומיץ' תתארח הערב אצל ברייטון (החל מ-19:20, ישיר בספורט1) וכ-24 שעות לפני המשחק גילה המאמן סלאבן ביליץ' כי אחמד חגאזי, המגן המצרי שהוא גם המשתכר הבכיר ביותר בקבוצה, עובר לערב הסעודית – ועוד לקבוצה הקודמת אותה אימן ביליץ', רק לפני 18 חודשים.

ראשי ווסט ברומיץ' סיכמו על השאלתו של חגאזי לאל-איתיחאד הסעודית עם חובת רכישה, רגע לפני שחלון ההעברות מסתיים בערב הסעודית. "הבאגיז" יקבלו תמורת חגאזי כארבעה מיליון ליש"ט והם גם יחסכו את שכרו המוערך בכ-3.5 מיליון ליש"ט עד 2022, אבל עבור ביליץ' זו מכה לא פשוטה שקרתה זמן קצר לפני המחזור השישי בו תנסה קבוצתו לנצח לראשונה העונה, אחרי שצברה 2 נקודות מ-15 אפשריות.

למעשה, חגאזי פתח בהרכב בשבוע שעבר כאשר ווסט ברומיץ' סיימה ב-0:0 נגד ברנלי ותוכנן לפתוח בהרכב גם הערב, אולם עזיבתו הייתה באוויר מזה תקופה ארוכה – בעונה שעברה בצ'מפיונשיפ הוא רשם רק 14 הופעות, 90 ה דקות שלו במחזור הקודם היו הראשונות שלו העונה וגם כך הקבוצה התחזקה הקיץ במספר שחקני הגנה וביניהם ברניסלב איבנוביץ' וסריק קירפה, אך העובדה כי ביליץ' גילה על המהלך ברגע האחרון והעובדה שהעסקה נעשתה מאחורי גבו, הובילה לחילוקי דעות וכעת פורסם שהקרואטי עשוי להתפטר.

אחמד חגאזי
אחמד חגאזי | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי