וולבס ניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס ועלתה זמנית למקום השלישי

אחרי התיקו המפתיע מול ניוקאסל, הזאבים שבו למסלול הניצחונות על חשבון הלונדונים. ריאן איית-נורי כבש בוולה אדיר (18), דניאל פודנסה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-27. לוקה מיליבוייביץ' הורחק מנגד (86)

(גודל טקסט)

וולבס פתחה הערב (שישי) את המחזור השביעי של הפרמיירליג כאשר אירחה את קריסטל פאלאס והצליחה להלחיץ את יריבותיה על הטופ 4 כאשר השיגה 0:2 חלק, עלתה זמנית למקום השלישי ונצמדה לליברפול ולאברטון במספר הנקודות.

כזכור בשבוע שעבר נגד ניוקאסל, וולבס התעוררה מאוחר וכבשה רק בדקה ה-80 ושמטה את היתרון בסמוך לתוספת הזמן ג'ייקוב מרפי. הפעם היא החליטה לסיים את הסיפור בשליש הראשון של המשחק. כבר בדקה ה-13 ריאן איית-נורי הצרפתי, שערך בכורה במדים הכתומים כבש את הראשון שלו באנגליה. כדור גובה של דניאל פודנסה בלבל את מרכז ההגנה של קריסטל פלאלס ושחקן הכנף בן ה-19 הכניע את ויסנטה גואיטה עם וולה אדיר בשמאל.

כעבור 14 דקות בלבד פודנסה הפורטוגלי הכפיל עם דחיקה מקרוב ברגל שמאל לאחר כדור רוחב מדויק של בן ארצו פדרו נטו. האורחת מנגד לא הצליחה למצוא את הרשת ונותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-86 בעקבות תיקול חריף של הקפטן לוקה מיליבוייביץ' על ז'ואאו מאוטיניו ולאחר המלצת ה-VAR, השופט שלף לסרבי כרטיס אדום, שחרץ את גורלה של הקבוצה הלונדונית שנוצחה לראשונה אחרי שני משחקים.

דניאל פודנסה | Andrew Boyers – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי