צפו בתקציר: שער ניצחון לגארת' בייל ב-1:2 על ברייטון

הוולשי עלה כמחליף בדקה ה-70 והעניק למוריניו ניצחון מתוק עם שער פרמיירליג ראשון מאז מאי 2013. קיין כבש ראשון מפנדל, למפטי השווה זמנית לאחר החלטת שיפוט אומללה

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה האנגלית הטובה בעולם, נמשך היום (ראשון) לאחר הניצחונות המרשימים של ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי אמש. במשחקים שנערכו מוקדם יותר היום, סאות'המפטון ניצחה 3:4 את אסטון וילה, אברטון שוב הפסידה לאחר פתיחת עונה מדהימה, הפעם 2:1 לניוקאסל, וארסנל השיגה ניצחון על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד לראשונה משנת 2006.

אך המשחק שנעל את יום ראשון הגדול סיפק לא מעט סיפורים, ביניהם החלטת שיפוט אומללה, וקאמבק גדול אחד של שחקן שהושמץ כל כך הרבה בשנים האחרונות, גארת' בייל. הכוכב הוולשי כבש את השער הראשון שלו בפרמיירליג מאז מאי 2013, אז עזב את טוטנהאם בסיום העונה לריאל מדריד בדרך לזכייה ב-4 אליפויות אירופה וקדנציה מטלטלת בבירה הספרדית.

שחקני טוטנהאם חוגגים | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

טוטנהאם פתחו את המשחק בצורה טובה, וכבר בדקה ה-12, הארי קיין ניגש לנקודה הלבנה והעלה את התרנגולים ליתרון 0:1 מוקדם, אך מאותו רגע הקבוצה של מוריניו כבתה והלכה לאחור. התוצאה נשמרה עד לסיום, אך בפתיחת המחצית השנייה, הגיעה הרגע השנוי במחלוקת של המשחק.

ברייטון, שלחצה דקות ארוכות, יצאה למתקפה מתפרצת לאחר עבירה גסה וברורה, ובתום התקפה יפה מסודרת, טאריק למפטי קיבל כדור נהדר ברחבה והכניע את הוגו לוריס מקרוב בקלות. 1:1.

בדקה ה-70, ז'וזה מוריניו הכניס את גארת' בייל למשחק במקומו של אריק לאמלה, ובדקה ה-73, המיוחד בא על שכרו. דוהרטי מצא את סרחיו רגילון באגף השמאלי, המגן הספרדי שהגיע מריאל מדריד, מצא את חברו לקבוצה הקודמת עם הרמה נפלאה. בייל הכניס את הראש, נגח לפינה השמאלית והחזיר את היתרון. 1:2 לטוטנהאם.

בהמשך, לו סלסו היה קרוב להבקיע את השלישי, אך התוצאה נשמרה עד לסיום. בעקבות הניצחון, טוטנהאם עלתה למקום השני בטבלה, כשהיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהאלופה, ליברפול, אך באותה נשימה, בפער של ארבע נקודות בלבד מקריסטל פאלאס במקום ה-13.

עוד באותו נושא: גארת' בייל, ז'וזה מוריניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי