מסתבך: גיגס נעצר ונחקר בחשד לתקיפת חברתו

ראיין גיגס | Nathan Stirk/Getty Images

מאמן נבחרת ווילס ואגדת העבר של מנצ'סטר יונייטד נלקח על ידי המשטרה לאחר שבראשון פגע בבת זוגתו באורח קל. הוולשי, שמכחיש את ההאשמות, שוחחר למחרת לאחר שעבר תשאול

(גודל טקסט)

ראיין גיגס, מאמן נבחרת ווילס בהווה ואגדת מנצ'סטר יונייטד, נעצר בחשד שהכה את חברתו קייט גרוויל, כך מדווח "סאן" הבריטי. לפי הדיווח, הוולשי בן ה-46 נעצר בביתו במנצ'סטר ביום ראשון לאחר שהגיעו טענות על הפרעה בביתם. הוא נעצר בחשד לפגיעה גופנית ותקיפה ממשית.

"המשטרה הוזעקה בשעה 22:05 (שעון מקומי) ביום ראשון בקריאה על הפרת סדר. אישה בשנות ה-30 לחייה נפעה באורח קל אך לא נזקקה לטיפול כלשהו", נמסר מהמשטרה. "גבר בן 46 נעצר בחשד לתקיפה".

עוד נכתב כי גיגס נחקר בתחנת המשטרה בפנדלטון ועזב את המקום אחר הצהריים (ביום שני) ברכב שחור. דוברו של גיגס מסר: "הוא מכחיש את ההאשמות שהופנו נגדו, משתף פעולה עם המשטרה וימשיך לסייע לה בחקירות".

כזכור, גיגס התגרש מאשתו סטייסי, בה בגד במשך זמן רב, והחל את הקשר עם קייט גרוויל ב-2017. הוולשי נמצא במצב לא מזהיר גם בפן המקצועי ודחה את ההודעה על פרסום סגל הנבחרת מכיוון שעתידו מוטל בספק וכלל לא בטוח אם יעמוד על הקווים נגד ארה"ב ב-12 בנובמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי