דיווח באנגליה: מנצ'סטר יונייטד פנתה למאוריסיו פוצ'טינו

ב'מנצ'סטר איבנינג ניוז' נכתב כי ההפסד לאיסטנבול בשאקשהיר עשה את שלו וייתכן כי אולה גונאר סולשיאר יפוטר במהלך פגרת הנבחרות, אם לא יגבור על אברטון בשבת (14:20, שידור ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

האם ההפסד של מנצ'סטר יונייטד אתמול (רביעי) נגד איסטנבול בשאקשהיר חרץ סופית את גורלו של המאמן אולה גונאר סולשיאר? על פי דיווח של 'מנצ'סטר איבנינג ניוז', הנהלת השדים האדומים פנתה מאוריסיו פוצ'טינו, שפוטר מטוטנהאם לפני כשנה ומאז לא מצא קבוצה חדשה.

עוד נכתב כי למרות ההפסד המפתיע לאלופה הטורקית אמש, ביונייטד עדיין תומכים בסולשיאר ולא ששים להיפרד מאמנה בשלב מוקדם של העונה, כפי שקרה על ז'וזה מוריניו לפני שנתיים. אבל אם הנורבגי יפסיד גם בשבת לאברטון בגודיסון פארק (14:20, שידור ישיר בספורט1) ייתכן שלאחר פגרת הנבחרות יעמוד על הקווים המנג'ר הארגנטינאי.

אתמול סולשיאר סירב להתייחס לגבי עתידו אחרי ה-2:1 באיסטנבול: "אני לא מוכן לדבר על הנושא הזה. כמובן שתמיד יש דעות לכאן או לכאן, אבל אתה חייב להישאר חזק. אני מועסק על ידי המועדון כדי לעשות את העבודה שלי ואני עושה כמיטב יכולתי יחד עם הצוות שלי כדי למקסם את התוצאות".

המחליף המיועד פוצ'טינו, כזכור נמצא בכדורגל האנגלי החל משנת 2013 כאשר הדריך את סאות'המפטון ולאחר הצלחה רבה הגיע לטוטנהאם, שם הפך את ספרס לאחת הקבוצות הכי חזקות בממלכה והעפיל לגמר ליגת האלופות במדריד בשנת 2019. בסך הכל הדריך 256 משחקים בליגה האנגלית, מתוכם ניצח 132 פעמים.

אולה גונאר סולשיאר | Ahmad Mora/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי